FANDOM

Michael Gallbad
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 lipiec 2023r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 12¾ cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów/Łowca
Dom Goldenhart
Przynależność Ministerstwo Magii

Michael Gallbad (ur. 9 lipiec 2023r.) - czarodziej półkrwi. Uczeń Flamethrower'u w latach 2034-2040. Kocioł Przydziału przydzielił go do Goldenhartu. Michael interesował się eliksirami i nauką o magicznych roślinach.

BiografiaEdytuj

Michael urodził się w biednej rodzinie. Był wychowany przez chorowitą matkę śmiertelniczkę, ojca nigdy nie poznał. Większość dzieciństwa Michael spędził u dziadków na wsi, pomagając im w gospodarstwie. Dopiero w swoje jedenaste urodziny dowiedział się, że jest czarodziejem. 1 września 2034 roku rozpoczął edukacje w Flamethrower'że, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Swoje dormitorium dzielił z Heronem Ophald'em i Richardem Sanbber'em z którymi dobrze się dogadywał i spędzał dość sporo czasu. Od samego początku zaczął się interesować eliksirami i zielarstwem, oba przedmioty bardzo dobrze mu wychodziły, był jednym z najlepszych uczniów właśnie z tych przedmiotów. Dopiero pod koniec piątego roku dowiedział się, że jego ojciec był czystej krwi czarodziejem, ponieważ zawsze myślał, że jest obdarzonym.

Dalsze życieEdytuj

Michael po ukończeniu szkoły wrócił na wieś do swojej chorej matki. Proszony aby zajął się swoim życiem, odmawiał opiekując się rodziną. Dopiero w 2045 roku został zarejestrowany w Ministerstwie Magii jako pracownik departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów, a później jako łowca.

WyglądEdytuj

Michael był wysokim dość szczupłym młodzieńcem o bujnej kasztanowej czuprynie, i o kasztanowych oczach.