Michael Gallbad
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 lipiec 2023r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 12¾ cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów/Łowca
Dom Goldenhart
Przynależność Ministerstwo Magii

Michael Gallbad (ur. 9 lipiec 2023r.) - czarodziej półkrwi. Uczeń Flamethrower'u w latach 2034-2040. Kocioł Przydziału przydzielił go do Goldenhartu. Michael interesował się eliksirami i nauką o magicznych roślinach.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Michael urodził się w biednej rodzinie. Był wychowany przez chorowitą matkę śmiertelniczkę, ojca nigdy nie poznał. Większość dzieciństwa Michael spędził u dziadków na wsi, pomagając im w gospodarstwie. Dopiero w swoje jedenaste urodziny dowiedział się, że jest czarodziejem. 1 września 2034 roku rozpoczął edukacje w Flamethrower'że, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Swoje dormitorium dzielił z Heronem Ophald'em i Richardem Sanbber'em z którymi dobrze się dogadywał i spędzał dość sporo czasu. Od samego początku zaczął się interesować eliksirami i zielarstwem, oba przedmioty bardzo dobrze mu wychodziły, był jednym z najlepszych uczniów właśnie z tych przedmiotów. Dopiero pod koniec piątego roku dowiedział się, że jego ojciec był czystej krwi czarodziejem, ponieważ zawsze myślał, że jest obdarzonym.

Dalsze życie[edytuj | edytuj kod]

Michael po ukończeniu szkoły wrócił na wieś do swojej chorej matki. Proszony aby zajął się swoim życiem, odmawiał opiekując się rodziną. Dopiero w 2045 roku został zarejestrowany w Ministerstwie Magii jako pracownik departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów, a później jako łowca.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Michael był wysokim dość szczupłym młodzieńcem o bujnej kasztanowej czuprynie, i o kasztanowych oczach.