FANDOM

Michael Montez
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 maj 2008r.
Data śmierci 1 sierpień 2029 (21l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 2008051024
Tytuł(y)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu czarne
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Kate Montez (żona)
Rafael Montez (syn)
Dorian Quileute (syn)
Oktawian Montez Jr (ojciec)
Fran Sone (matka)
Richard Perry (teść)
Helen Perry (teściowa)
Massie Montez (siostra)
Oktawian Montez Sr (dziadek)
Miranda Montez (babcia)
Bob Perry (szwagier)
George Perry (szwagier)
Max Perry (szwagier)
Peter Perry (szwagier)
Olaf Perry (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Klon, 11.5 cala, włókno ze smoczego serca. Znakomita do pojedynków
Patronus Lew
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność

Michael Montez (ur. 10 maj 2008r.; zm. 1 sierpień 2029r.) Czarodziej czystej krwi. Ojciec Rafael'a Monteza i Doriana Quileute. Mąż Kate Perry. Jego rodzicami byli Fran Sone i Oktawian Montez Jr. Miał młodszą siostrę z drugiego małżeństwa matki Massię. Matką Oktawiana Jr była Miranda Yaxley, więc rodzina Montezów jest spokrewniona z rodziną Yaxley'ów.

FlamethrowerEdytuj

Michael był uczniem Flamethrower'u. Miał siostre Massię, jego ojciec Oktawian Jr umarł w 2010 roku. Pomiędzy rodzeństwem było dwa lata różnicy. Tak jak jego cała rodzina został przydzielony do Goldenhartu, w wieku 13 lat został podawaczem w reprezentacji Rogonów w chitchdeya a na piątym roku został kapitanem drużyny. W tym samym riku jego miłość Kate Perry zaczeła chodzić z jego najlepszym przyjacielem - Owenem Connor'em, i wtedy zerwał z nim wszystkie kontakty i przyjaźń, ale pod koniec roku para ze sobą zerwała, a na początku szóstej klasy Kate zaczeła chodzić z Michael'em, w tym samym czasie poprawiły się relacje z Owenem. Michael stworzył wspólną gromadę uczniów: w którą wchodzili: Owen Connor (Rogon), Chantel Joel (Rogon) oraz Vin Snipes (Sabegon). Ta czwórka przyjaciół była największą brygadą rozrabiaków w całej szkole. Pod koniec VI roku rozpadła się, Vin Snipes pokłócił się z Michael'em, Owenem i Chantel'em. Michael miał tendencję do ciągłego rozczochrywania swoich włosów. Wraz ze śmiercią rodziców odziedziczył po nich bardzo dużą fortunę.

WyglądEdytuj

Michael był szczupłym mężczyzną, o bardzo rozczochranych kasztanowych włosach, które w latach szkolnych targał jeszcze bardziej. Miał czarne oczy, które buchały dobrocią i ciepłem, miał zgrabny nos, który odziedziczyli jego synowie. Kto spotkał jego synów i znał Michael'a uważał, że Rafael i potem Dorian (Dorian był uważany za syna Felixa Quileute, a nie Michael'a, ale wszystko się wydało pod koniec I roku) są bardzo podobni do niego.