FANDOM

Michael Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 listopad 1887r.
Data śmierci 10 grudzień 1971r. (84l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1887110647
Tytuł(y)
  • Jasnowidz
  • Zaopatrzeniowiec
  • Kasjer
  • Współwłaściciel
  • Spiker Radiowy
  • Profesor
Pseudonim(y) Michał Warren (dla Polaków)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina August Warren I (ojciec)
Johanna Burnett (matka)
Lauren Warren (siostra)
Dafnis Warren (siostra)
Gaite Warren (siostra)
Howard Warren (brat)
Imelda Fudgerass (żona)
Jessamine Warren (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Aleja Wschodnia
Zakątek Mistyfikacji
Szkoła Magii i Czarodziejstwa im. Mieszka I

Michael Warren (ur. 6 listopad 1887r. - zm. 10 grudzień 1971r.) - czarodziej czystej krwi. Jasnowidz. Mąż Imeldy Fudgerass, oraz ojciec Jessamine.

BiografiaEdytuj

Michael Warren urodził się jako trzecie dziecko Augusta Warrena I i Johanny Burnett jak i brat Lauren, Dafnis, Gaite i Howarda. Swoje umiejętności jasnowidza odkrył w wieku siedmiu lat gdy przewidział, że ukochany królik jego siostry Gaite zostanie zamordowany przez lisa 15 sierpnia.

1 września 1899 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Dar jasnowidzenia bardzo często był dla niego pożytecznym, a czasami ciężarem, gdyż kilka razy widział rzeczy o których nie chciałby wiedzieć. Michael interesował się chitchdey'em i obroną przed czarną magią. Na swoim piątym roku zaczął spotykać się z Imeldą Fudgerass rok młodsza od siebie czarownicą. Naukę w Flamethrower'że ukończył w czerwcu 1906 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Michael w sierpniu 1906 roku rozpoczął swoją pierwszą pracę w sklepie z artykułami i sprzętem do chitchdey'a na Wschodnim. Był tam zaopatrzeniowcem i kasjerem, a później i współwłaściciel.

W grudniu 1907 roku ożenił się z Imeldą, która w czerwcu 1910 roku urodziła mu jedyną córkę, którą nazwali Jessamine.

W 1917 roku odszedł ze sklepu i rozpoczął nową pracę w nowo otwartej rozgłośni radiowej MAGUS w Zakątku Mistyfikacji. Był tam pierwszym spikerem radiowym i prowadził audycję o ciekawostkach na temat chitchdey'u. Odszedł z radia w styczniu 1945 roku. Pod koniec marca z nieznanych przyczyn zmarła Imelda.

Po śmierci żony nie mógł znaleźć nowej pracy. Bardzo często chwytał się przeróżnych jednorazowych czynności aby coś zarobić. Postanowił w czerwcu 1945 roku wyruszył do Europy, gdzie w Polsce natrafił na ruiny i wszechobecną śmierć. W Warszawie postanowił wesprzeć Polski Rząd Magii zaczynając pomagać potrzebującym czarodziejom i śmiertelnikom dotkniętych po wojnie. Przez wakacje nauczył się trochę języka polskiego, i we wrześniu postanowił zatrudnił się w Szkole Magii i Czarodziejstwa im. Mieszka I jako nauczyciel obrony przed czarną magią, gdyż w szkole był dobry z tego przedmiotu. Po roku opanował już dość dobre język polski i zaaklimatyzował się w nowym miejscu. Jako nauczyciel przeżył osiemnaście lat. Przez ten cały czas miał kontakt z córką która odwiedzała go w każde wakacje z wnukami i całą rodziną. W 1963 rok postanowił odejść na emeryturę i wrócić do Anglii. Zmarł w grudniu 1971 roku na atak serca, mając 84 lata.