FANDOM

Miford Barnaba Traing
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 listopad 1221
Data śmierci 11 październik 1318
Status krwi Czysta Krew
Tytuł(y) dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu czarne
Kolor włosów jasno blond
Rodzina
Rodzina Barnaba Traing (ojciec)
Mirabella Branzonwey (matka)
Zdolności magiczne
Różdżka Wierzba, 9 cali, pióro pegaza, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel transmutacji w Flamethrower'że (1250-1271)
Dyrektor Flamethrower'u (1271-1318)
Dom Goldenhart
Przynależność Flamethrower
Rodzina Traing

Profesor Miford Barnaba Traing (ur. 4 listopad 1221r. ; zm. 11 październik 1318r.) - czarodziej czystej krwi. Nauczyciel transmutacji w Flamethrower'że, a od 1271 do 1318 dyrektor Flamethrower'u.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Miford Traing wychował się w magicznej rodzinie. Był jedynym synem Barnaby Traing i Mirabelli Branzonwey. Rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower 1 września 1233, gdzie podczas ceremonii przydziału, został członkiem domu Geralda Goldenharta. Już podczas pierwszego semestru objawiał się jako inteligentny, honorowy i bardzo pracowity uczeń i czarodziej.

Praca jako nauczyciel, obięcie stanowiska dyrektoraEdytuj

W 1249 roku stracił rodziców, a rok później rozpoczął pracę jako nauczyciel transmutacji w Flamethrower'że. Po kilku latach nauczania stwierdził, że to właśnie chce robić do końca swoich dni. W 1271 roku ciało pedagogiczne poprosiło go, aby objął stanowisko dyrektora Flamethroweru, bez zastanowienia się przyjął posadę. Miford po swojej śmierci w 1318 roku pozostawił na świecie nie tylko swoich wychowanków i niezwykłe dokonania dla świata czarodziejów, ale również portret w Gabinecie Dyrektora, który miał pomagać przyszłym dyrektorom szkoły.