FANDOM

Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Ministry of Magic of the United States of America) - organizacja zarządzająca cała społeczność czarodziejskiej populacji w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Powstała w 1691 roku. Na czele Ministerstwa stoi Konsul Magiczny. Obecnym konsulem jest Mignontte Dowell. Siedziba ministerstwa znajduję się w Nowym Jorku.

FunkcjeEdytuj

Ministerstwo Stanów Zjednoczonych Ameryki pełni wiele takich samych funkcji jak inne czarodziejskie organy z innych krajów, miedzy innymi jak w Irlandzkim Ministerstwie Magii czy w Polskim Rządzie Magicznym. Czyli najważniejszą funkcją ministerstwa było ukrywanie czarodziei przed śmiertelnikami.

HistoriaEdytuj

Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki został założony w 1691 roku dzięki współpracy trzech czarodziei Franklina Hitchcocka, Hugha Jenkinsa i Madison Bennett. Pierwszym konsula został Franklin Hitchcock. Franklin był jedynym czarodziejem, który w mniemaniu pozostałej dwójki był na tyle silny psychicznie i bystry aby poradzić sobie z opanowaniem całej instytucji.

DepartamentyEdytuj

ZawodyEdytuj