FANDOM

Miron McGuffir
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 styczeń 1439
Data śmierci 19 lipiec 1504 (65l.)
Status krwi Czysta
Tytuł(y) Dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów blond
Pozostałe informacje
Zawód/Praca dyrektor w Flamethrower'że (1490-1504),
nauczyciel Zielarstwa (1479-1490)
Dom Goldenhart
Przynależność Flamethrower

Miron McGuffir (ur. 30 styczeń 1439r. - zm. 19 lipiec 1504r.) - czarodziej czystej krwi. Były dyrektor Flamethrower'u. Bardzo lubił hodować magiczne rośliny. W czasach młodości mieszkał w Dolinie Jednorożca.

BiografiaEdytuj

Miron McGuffir urodził się w Dolinie Jednorożca 30 stycznia 1439 roku, w rodzinie czarodziei czystej krwi. 1 września 1450 roku rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Miron już na pierwszych zajęciach objawiał wielkie zainteresowanie magicznymi roślinami, i właśnie zielarstwo wybrał jako pierwsze do zdawania z niego sumów jak i owutemów.

Dalsze życieEdytuj

Miron ukończył szkołę w 1456 z najwyższymi wynikami z egzaminów. Już wtedy zapragnął zwiedzać świat, aby odkryć jak najwięcej magicznych roślin. Swoją podróż rozpoczął od zwiedzania zakamarków Amazonii, brzegów i odległych głębin jezior i stawów. W 1479 roku wrócił do kraju i zajął się badaniem i opisywaniem roślin które zebrał, tego samego roku rozpoczął nauczanie w Flamethrower'że jako nauczyciel Zielarstwa.

Panowanie jako dyrektorEdytuj

Gdy profesor McGuffir zajmował zacne stanowisko dyrektora, które zaczął w 1490 roku, jego gabinet był cały obłożony roślinami jak w cieplarni, które nieraz zasłaniały drzwi do gabinetu. Zakończył panowanie 19 lipca 1504 roku. Został pochowany na cmentarzu w Dolinie Jednorożca.