FANDOM

Misty Sitler (zd. Birmingham)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 lipiec 1984r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Taylor Birmingham (ojciec)
Rebecka Starbron (matka)
Melody Birmingham (siostra)
Melany Birmingham (siostra)
Rose Quirmen (przyrodnia siostra)
Mattwell Sitler (mąż)
Alexandrus Birmingham (syn)
Colin Birmingham (wuj)
Emma Queen (ciotka)
Anna Birmingham (kuzynka)
Hanna Birmingham (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 11.5 cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Łowca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Rodzina Sitler
Ministerstwo Magii

Misty Sitler (zd. Birmingham; ur. 17 lipiec 1984r.) - czarownica półkrwi. Członkini rodziny Birmingham.

Wczesne ŻycieEdytuj

Misty urodziła się w połowie lipca 1984 roku, jako trzecia córka Taylora Birminghama i Rebecky Starbron. Misty miała również dwie starsze siostry: Melody i Melany, oraz młodszą siostrę przyrodnią Rose. Misty była buntowniczka, rodzice mieli duże problemy z wychowaniem jej. 1 września 1995 roku rozpoczęła edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu, zupełnie jak jej starsze siostry. Misty miała duże problemy z koncentracją na zajęciach, była dość często upominana przez nauczycieli, którzy po którymś upomnieniu byli zmuszeni odjąć punkty jej domowi.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu edukacji zaczęła spędzać dużo czasu na spotkaniach z przyjaciółmi. Często nie wracała na noc do domu. Gdy w 2006 roku przyszedl na świat jej syn Alexandrus, która miała z poznanyn przypadkiem czarodziejem, który wyparł się syna od razu wyjeżdżając z kraju. Misty musiała w takim razie radzić sobie samą. Rodzice pomogli jej tak samo jak wcześniej jej starszej siostrze. Misty w 2009 roku rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii jako łowca, na samym początku bała się o swoje życie ze względu na syna, lecz pracowała ze wspaniałą ekipą, która oddała by za nią życie. Biuro łowców było dla Misty drugim domem, i bardzo często przeprowadzają syna do biura, bo wiedziała, że tam nic mu nie grozi. W 2024 roku Misty wyszła za mąż za przyjaciela z biura łowców, Mattwella Sitlera, który podczas wspólnej pracy dużo razy uratował jej życie.