FANDOM

Morgana Willmen (zd. Birmingham)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 sierpień 1993r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1993080377
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Bryan Birmingham (ojciec)
Maggie Baphord (matka) Kristin Birmingham (siostra)
Maximus Birmingham (brat)
Edward Birmingham (brat)
Jack Willmen (mąż)
Gloria Willmen (córka)
Hugo Willmen (syn)
Marcus Willmen (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Akacja, 13 cali, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Birmingham
Rodzina Willmen

Morgana Willmen (zd. Birmingham; ur. 3 sierpień 1993r.) - czarownica półkrwi. Najmłodsze dziecko Bryana i Maggie Birmingham, młodsza siostra Kristin, Edwarda i Maximusa.

Wczesne ŻycieEdytuj

Morgana urodziła się na początku sierpnia 1993 roku, była wychowywana przez rodziców na uczynną i mądrą dziewczynkę. Uwielbiała bawić się z dziećmi śmiertelników, często w wakacje wracała późno wieczorem do domu, umorusana, z liśćmi we włosach. 1 września 2004 roku rozpoczęła naukę w Flamethrower'że, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Rabbitsweetu, tam gdszie jej starszy brat Maximus. Natomiast Kristin i Edward byli członkami domu Goldenharta. Na trzecim roku Morgana wybrała na przedmioty dodatkowe numerologie, opiekę nad magicznymi stworzeniami i śmiertelnikoznawstwo. Nauka o śmiertelnikach stała się jej wielką pasją. Na egzaminach właśnie do tego przedmiotu przykladała się najpilniej.

Dalsze ŻycieEdytuj

Morgana po ukończeniu edukacji postanowiła zamieszkać wśród śmiertelników. Tam w 2016 roku poznała śmiertelnika Jacka Willmena, który zakochał się w niej bez pamięci, jednak Morgana już jako mała dziewczynka postanowiła, że gdy będzie miała wyjść za mąż to tylko za czarodzieja. Niestety po roku znajomości uległa miłości, wyjaśniając mu, że pochodzi z rodziny czarodziei, Jack przyjął tą nowinę zaskakująco dobrze, a w 2019 roku wyszła za Jacka za mąż. Wraz z mężem zamieszkała wśród śmiertelników, prowadzac odziedziczony po rodzicach Jacka hotel. Po dwóch latach doczekali się pierwszego dziecka, córki Glorii, a po kolejnych trzech syna Hugona. Na samym końcu na świat przyszedł Marcus.