FANDOM

Moryver
27671311-gold-star-symbol
Podstawowe informacje
Szkoła Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory
Założyciel Isolda Mory i Gustav Sonver
Symbol Ośmioramienna złoto srebrna gwiazda
Cechy
  • Schludność
  • Tolerancja
  • Sprawiedliwość
  • Ambicja
  • Lojalność
Opiekunowie Zooey Vanhook (od 2012r.)
Pokój wspólny
Miejsce Podziemia zamku
Wejście Kamienna ściana z wygrawerowaną ośmioramienną gwiazdą

Moryver - jeden z trzech domów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Sonvermory. Zaraz obok Gustmor i Loslymor. Został założony przed obu założycieli Isolde Mory i Gustava Sonvera.

HistoriaEdytuj

Moryver został założony jako ostatni przed obojga założycieli. Jako jedyny nie został umieszczony w wieżach szkoły, lecz w podziemiach zamku.

Pokój wspólnyEdytuj

Dom Moryver znajdował się w podziemiach szkoły Sonvermory. Wejście do korytarza z gwiazdą znajdowało się na parterze tuż obok drzwi do Sali jadalnej i korytarza do sali eliksirów. Za drzwiami były kręte schody, które prowadziły do oświetlonego lampami korytarza, które było ozdobiobe rycinami i dywanami. Aby dostać się do pokoju wspólnego, trzeba nacisnąć na drugie ramię ośmioramiennej gwiazdy po lewej stronie wygrawerowanej na ścianie, wtedy ściana wpuszczała do środka. Gdy wcisnęło się nie to ramię gwiazdy, osobnik zostawał opryskanu dużą ilością kurzu prosto w twarz. Gwiazda znajduje się na końcu oświetlonego korytarza.

Wygląd pokrojuEdytuj

Pokój był bardzo przytulny, w każdym możliwym miejscu było umieszczony symbol domu - na zasłonach, serwetkach, na meblach i filarach oraz ściany były ozdobione ośmioramienną gwiazdą. Pokój posiadał wysoki, solidny kominek, mnóstwo foteli i puf, oraz dwie szerokie kanapy, wszystko w bordowych barwach. Jak w każdym z trzech domów Sonvermory Moryver był podzielony na cześć sypialną męska i damską, lecz damska część była ukryta za ryciną przedstawiającą konstelacje ośmioramienny gwiazd i tylko dziewczęta mogły ją przekroczyć. Natomiast wejściem do sypialni chłopców były solidne dębowe drzwi z mosiężna klamka przedstawiającą lwa.

Znani uczniowieEdytuj