FANDOM

Naomi Jonker (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 grudzień 2004r.
Data śmierci 14 sierpień 2033r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2004121819
Tytuł(y) sprzedawca
współwłaściciel
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Allan Warren III (ojciec)
Anna Birmingham (matka)
Megan Warren (siostra)
Jerald Warren (brat)
Percy Warren (brat)
Nel Warren (siostra)
Adam Jonker (mąż)
Van Warren (dziadek)
Clementyna Penvell (babcia)
Colin Birmingham (dziadek)
Emma Queen (babcia)
Hanna Birmingham (ciotka)
Barry Turner (wuj)
Justin Turner (kuzyn)
Deanwell z Gerwarreny (przodek)
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, 10 cali, pióro feniksa, nieco giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca współwłaściciel sklepu spożywczego
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Jonke

Naomi Jonker (zd. Warren; ur. 18 grudzień 2004r. - zm. 14 sierpień 2033r.) - czarownica półkrwi. Druga córka Allana Warrena III i Anny Birmingham. Naomi była podobna do rodziny ojca lecz oczy miała matki. Bała się wody. Naomi miała czwórkę rodzeństwa, trójkę starszych Megan, Jerald i Percy, oraz młodszą siostrę Nel.

BiografiaEdytuj

1 września 2016 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii trafiła do Goldenhartu. Interesowała się obroną przed ciemnymi mocami. Naomi miała dużo koleżanek i była popularna wśród chłopców. Jednak żaden z adoratorów nie miał tego czegoś, co sprawiło by, aby Naomi się nim zainteresowała.

Dalsze ŻycieEdytuj

Naomi po ukończeniu szkoły w czerwcu 2023 roku poznała w sklepie śmiertelników sprzedawcę Adama Jonkera, chłopak spodobał się Naomi, gdyż miał poczucie humoru i potrafił ją rozśmieszyć. Para zaczęła się spotykać i w 2025 roku potajemnie pobrali się. Wyczyn dziewczyny był szokiem dla rodziny, lecz z czasem pogodzili się. A Naomi postanowiła ukrywać się przed mężem z magią. Niestety po długim staraniu się nie mogli mieć dzieci. Naoim wraz z mężem zamieszkali wśród śmiertelników prowadząc sklep. W 2033 roku Adam odkrył, że Naomi jest czarownicą, ten fakt przeraził mężczyznę, który nie chciał mieć nic wspólnego z czarodziejami, i gdy próbował odejść od żony spowodował wypadek samochodowy w którym oboje zginęli.