FANDOM

Natasha Nat Simms - ur. 31.12.1973, córka arystokraty Ludwika Simmsa i dyplomatki Angeli Simms, uczennica Flamethroweru w latach 1985-1992, weterynarz magicznych stworzeń nieprzerwanie od 1994.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Natasha urodziła się jako najmłodsze dziecko Ludwika i Angeli. Posiadała siostrę i brata. Dzieciństwo spędziła głównie na bawieniu się na dworze.

Edukacja w FlamethrowerEdytuj

1985-1992Edytuj

W 1985 dostała list z Flamethroweru i została przydzielona przez Kocioł Przydziału do Prominentclawu. W Flamethrower poznała dwie swoje najlepsze przyjaciółki: Alexandrę Borns-Smithers i Cingę Moe. W czasie edukacji w Flamethrower była pilną i wzorową uczennicą, z tego też powodu została razem z Alex prefektem Prominentclawu na 4 roku nauki. W 1987 została zaciągnięta i uwięziona w lesie w Flamethrower przez nieznanego oprawcę, który zginął krótko po jej uwolnieniu. Na 3 roku swojej nauki zdecydowała, że chce poświęcić życie pomocom magicznym stworzeniom, dlatego wybrała też przedmioty z tym związane. Na swoim 3 roku była jedną z najpilniejszych uczennic tego przedmiotu, zdawając go na najwyższą ocenę na egzaminie końcowym. Na tym roku poznała Trenora Adamsa, który stał się jej najbliższym przyjacielem. Na IV roku postanowiła spróbować swoich sił w Chithcdeyu, gdzie została podawaczem. Niestety Promintenclaw w finałowym meczu przegrał 90:190. Zdobyła zarówno najwyższe oceny z sumów, jak i owutemów.

Kariera po FlamethrowerEdytuj

Po skończeniu Flamethroweru, w 1992, rozpoczęła kurs doszkalający w Ministerstwie Magii, na weterynarza istot magicznych, który skończyła w 1994. Od tego czasu nieprzerwanie, po dziś dzień pomaga wielu istotom magicznym, a jej talent i chęć niesienia tym istotom pomocy uratowało wiele istnień.

Magiczne zdolności i umiejętnościEdytuj

  • Obrona przed Czarną Magią: Natasha znała podstawy obrony przed czarną magią, a także złowrogie dla magicznych istot skutki zaklęć i ich naprawianie. Nie jest to jednak dziedzina, w której Natasha jest wybitną specjalistką;
  • Zielarstwo i eliksiry: Z racji zawodu przedmioty te były potrzebne Nataszy. Znała się bardzo dobrze na wszelkich eliksirach pomagających zwierzętom jak i umiała je przyrządzić, ponadto potrafiła też z różnych roślin sporządzić pomocne lekarstwa.
  • Opieka nad magicznymi stworzeniami: Natasha znakomicie znała się na tym, potrafiła obchodzić się z wszystkimi rodzajami magicznych stworzeń.

Życie prywatneEdytuj

Natasha w 1993 poznała Trenora Adamsa, z którym łączyła ją przyjaźń przez całe życie.