Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement

Nelly “Nel” Walsingham (zd. Warren; ur. 3 sierpień 2007r.) - czarownica półkrwi. Najmłodsze dziecko i do tego trzecia córka Allana Warrena III i Anny Birmingham. Nel była mieszanka genów. Miała oczy marki i jej uśmiech, oraz kolor włosów ojca i jego nos. Miała czwórkę starszego rodzeństwa: Megan, Jerald, Percy i Naomi.

Biografia[]

Nel Warren urodziła się w rodzinie czarodziejów. 1 września 2018 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Goldenhartu. Podczas nauki interesowała się obroną przed czarną magią oraz numerologią. Naukę ukończyła w czerwcu 2025 roku.

Dalsze Życie[]

W październiku 2025 roku rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów, tam poznała Johna Walsinghama, za którego wyszła za mąż po pół roku znajomości. Para była nierozłączna, spędzali ze sobą mnóstwo czasu. Ich największą pasją były podróże. Zwiedzili w 2028 roku Meksyk i Grecję, a na początku 2029 roku spędzili dwa tygodnie we Francji. We wrześniu 2029 roku Nel urodziła córkę Klarę, co było wielkim szczęściem dla pary, od tej pory w trójkę byli widywani wszędzie.

Advertisement