FANDOM

Nels Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 23 maj 1954r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1954052322
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Alberic Warren (ojciec)
Jeanette Flannery (matka)
Waylon Warren I (dziadek)
Grace Surratt (babcia)
Vance Warren Sr (wuj)
Tessa Hawke (ciotka)
Phyllis Warren (kuzynka)
Vance Warren Jr (kuzyn)
Ayana Uchida (żona)
Emi Warren (córka)
Risa Warren (córka)
Craig Warren (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Nels Warren (ur. 23 maj 1954r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż japońskiej czarownicy Ayany Uchida, z którą miał trójkę dzieci - dwie córki Emi i Rise, oraz syna Craiga.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Nels urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Warren. Był jedynym synem Alberica Warrena i Jeanette Flannery. Nels był bardzo bystrym chłopcem. 1 września 1965 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Na trzecim roku na przedmiot dodatkowy wybrał starożytne runy i opiekę nad magicznymi stworzeniami. Naukę ukończył z dobrymi, lecz nie wybitnymi ocenami w czerwcu 1972 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1975 roku pojechał do Japonii na wymianę z jednym z tamtejszych czarodziejów. Zgodził się na tą trzymiesięczną wymianę, gdyż chciał zobaczyć inne kraje i poznać kulturę innych czarodziejów. Podczas pobytu w Japonii poznał bardzo inteligentną czarownice Ayane Uchida, z którą spędzał coraz to więcej czasu. Gdy wrócił do kraju, towarzyszyła już mu Ayana. Nels zaczął uczyć ją angielskiego, i wspólnie rozpoczęli pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów, gdyż urzędnicy byli zachwyceni inteligencją Ayany. W 1977 roku Nels ożenił się z Ayaną i od razu po ślubie postanowili spędzić kilka miesięcy w Japonii, gdzie pod koniec wizyty Ayana zaszła w ciążę. W 1979 roku na świat przychodzi Emi. A po kilku latach kolejne dzieci - druga córka Risa oraz syna Craiga. Nels pozwolił żonę nazwać dwójkę pierwszych dzieci imionami z jej ojczyzny, tak aby w jej nowej rodzinie nie zabrakło japońskiego akcentu.