FANDOM

Nicetas Aangood
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 kwiecień 1758r.
Data śmierci 20 czerwiec 1836r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów ciemny blond
Rodzina
Rodzina Manuel Aangood (przyrodni brat)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel Starożytnych Run (1797-1819)
Dyrektor Flamethrower'u (1819-1836)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Flamethrower
Rodzina Aangood

Nicetas Aangood (ur. 11 kwiecień 1758r. - zm. 20 czerwiec 1836r.) - czarodziej półkrwi, dyrektor Flamethrower'u w latach 1819-1836. Nicetas miał jeden portret w Flamethrower'że który znajdował się w gabinecie dyrektora, aby pomagać radą obecnemu dyrektorowi.

BiografiaEdytuj

Nicetas Aangood pochodził z rodziny mieszanej, jego matka była czarownicą, a ojciec obdarzonym. Miał przyrodniego brata Manuela. W 1769r. rozpoczął edukację w Flamethrower'że gdzie został przydzielony do Rabbitsweetu, a ukończył w czerwcu 1776 roku. Rozpoczął nauczanie w Flamethrower'że w 1797r. a zając stanowisko profesora starożytnych run.

DyrektorEdytuj

Funkcję dyrektora prowadził od 1 maja 1819r. tuż po śmierci poprzedniego dyrektora Cyprusa Monteza. Największym wyzwaniem dla Aangooda była obrona szkoły przed bestiami zwanymi Hormetami w 1922 roku. Bestie atakowały szkole każdego wieczoru od 14 do 28 marca, na pomoc przyszła drużyna z biura łowców w której była przyszła minister magii Venusia Torra. Szkołę udało się ochronić niszcząc kukiełkę, przez którą bestie nacieramy na Flamethrower. W 1828 roku zatrudnił Izorę Sangshod na stanowisko mistrza eliksirów, która po latach zajęła jego miejsce jako dyrektor. A w następnym roku zatrudnił Violett Fanning jako wykładowcę astronomii. W styczniu 1831 roku wraz ze wszystkimi uczniami którzy ukończyli siedemnaście lat wyruszył do Ameryki aby wziąć udział w Turnieju Trzech Różdżek, dzięki swoim reprezentantom Flamethrower zdobył drugie miejsce. Nicetas zmarł w wieku 78 lat, 20 czerwca 1836r.