FANDOM

Nicholas Percky
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 luty 1955r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1955021063
Tytuł(y) pisarz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Roland Percky (ojciec)
Elanor Elev (matka)
Leslie Percky (brat)
Lorna Percky (siostra)
Steven Percky (brat)
Melissa Percky (siostra)
Hanna Haig (żona)
Brent Percky (syn)
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Percky

Nicholas Percky (ur. 10 luty 1955r.) - czarodziej półkrwi. Członek rodziny Percky. Pisarz, poeta.

BiografiaEdytuj

Nicholas urodził się w rodzinie czarodziejów półkrwi, był synem Rolanda Percky'ego i Elanor Elev, oraz brat Lesliego, Lorny, Stevena i Melissy. Już jako ośmiolatek przeczytał sześć książek. 1 września 1966 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Tam zaprzyjaźnił się z Alfredem Hawkey, który był jego jedynym przyjacielem podczas całej nauki. Nicholas ukończył szkołę w czerwcu 1973 roku, gdzie zaliczył na wysokie stopnie wszystkie dziewięć przedmiotów, które sobie wybrał. W 1974 roku zaprzyjaźnił się z rok starsza od siebie czarownicą Hanną Haig. Para po pół roku znajomości postanowiła związać się, a w 1981 roku doczekali się pierwszego i jedynego dziecka, syna Brenta. Po narodzinach potomka Nicholas zaczął interesować się bardziej literatura, zaczął pisać wiersze, aż w 1987 roku napisał swoją pierwszą książkę. Kolejna publikacja swojej twórczości wydał po dwóch latach, która stała się bestseller, i sprawiła, że Nicholas stał się bardziej rozpoznawalny.