FANDOM

Nick Devil
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 lipiec 1889r.
Data śmierci 20 maj 1977r.
Status krwi Czysta
Tytuł(y) Czarnoksiężnik
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Baxter Devil (ojciec)
Carissta Voltur (matka)
Reuel Devil (brat)
Clinton Devil I (brat)
Malvin Agfrux Devil (brat)
Aaliyah Devil (siostra)
Estella Turner (żona)
Werand Devil (syn)
Ardena Devil (córka)
Metameria McDrive (synowa)
Leophard Hatchback (zięć)
Agarus Devil (wnuk)
Phelion Devil (wnuk)
Tarantina Hatchback (wnuczka)
Zdolności magiczne
Różdżka Wiąz, 15 cali, włókno ze smoczego serca, bardzo sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Devil

Nick Devil (ur. 4 lipiec 1889r. - 20 maj 1977r.) - czarodziej czystej krwi, Członek rodu Devilów. Czarnoksiężnik słynny w latach 1931-1977.

BiografiaEdytuj

Nick Devil urodził się i wychował w czarodziejskiej rodzinie czystej krwi. Jego ojcem był Baxter Devil, a matką Carissta Voltur. Nick miał również czworkę rodzeństwa: trzech braci - Clintona I, Malvina Agfruxa i Reuela, oraz siostrę Aaliyah. Uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1900-1907, gdzie został przydzielony do Spectrumtire. Po ukończeniu szkoły ożenił się z Estellą Turner. Para miała syna Weranda i córkę Ardene.

Nick był czarnoksiężnikiem zabił ponad pięćdziesiąt osób, nigdy nie próbował, nie chciał stworzyć horkruksa. Najbardziej aktywny w Irlandii i Wielkiej Brytanii. Swoją aktywność miał od 1931 roku do swojej śmierci w 1977 roku. Miał po swojej stronie tysiące czarodziejów i czarownic, chciał ponad wszystko zapanować nad wszystkimi Ministerstwami Magii świata, wmawiając swoim zwolennikom, aby nie słuchali urzędników. Pod koniec swojej aktywności w latach 1970-1977 uwziął się na śmiertelnikach i obdarzonych, chcąc raz na zawsze wyplenić z magicznego świata tych którzy nie zasługują na bycie czarodziejem, podczas tych lat, z jego rąk zginęło więcej czarodziejów, niż samych obdarzonych czy śmiertelników.