FANDOM

Niels Blow
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 styczeń 2003r.
Data śmierci 29 maj 2029r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) jasnowidz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Kasandra Blow (siostra)
Amy Blow (krewna)
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Blow

Niels Blow (ur. 22 styczeń 2003r; zm. 29 maj 2029r.) - czarodziej czystej krwi. Jasnowidz. Brat Kasandry Blow, jest spokrewniony z Amy Blow.

BiografiaEdytuj

Niels 1 września 2014 roku rozpoczął naukę w Flamethrower'że, gdzie trafił do Rabbitsweetu. Szkołę skończył w czerwcu 2021 roku. Był bardzo inteligentnym i uczciwym mężczyzną. Został zamordowany przez Lorda Vanhensinga 29 maja 2029r., zaraz po torturach i wyciągniętej przepowiedni.

PrzepowiednieEdytuj

Niels przepowiadział w swoim życiu tylko DWIE przepowiednie.

Pierwsza była najbardziej ważną przepowiednię dotyczącą Rafael'a Monteza, Doriana Quileute i Lorda Vanhensinga.

"TO SIĘ STANIE NA POCZĄTKU ÓSMEGO MIESIĄCA... O TO NARODZĄ SIĘ CI, KTÓŻY BĘDĄ POSIADAĆ MOC, KTÓRĄ CZARNY PAN NIE ZNA... NARODZĄ SIĘ W UBUSTWIE... Z MATKI OBDARZONEJ, I OJCA CZYSTEJ KRWI... CHOĆ LOS ROZDZIELI ICH WIĘZY, TO I TAK SAMOTNIE BĘDĄ POTĘŻNI... CHOĆ WSPÓLNIE BĘDĄ MUSIELI ZNISZCZYĆ SYNA ŚMIERCI... WSPÓLNIE SĄ NAPRAWDE POTĘŻNI... CI, KTÓŻY MAJĄ MOC POKONANIA CZARNEGO PANA, PRZYJDĄ NA ŚWIAT NA POCZĄTKU ÓSMEGO MIESIĄCA..."

Lecz druga przepowiednia dotyczyła jego własnej śmierci: "UMRĘ W MAJU" - powiedział.