FANDOM

Noah Gordenss
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 sierpień 1623
Data śmierci 18 lipiec 1727
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Brand Gordenss (ojciec)
Telimena Fanlee (matka)
Augusta Gordenss (siostra)
Marvena Gordenss (siostra)
Eugenia Gordenss (siostra)
Gaja Boney (córka)
Zdolności magiczne
Patronus jednorożec
Pozostałe informacje
Zawód/Praca nauczyciel zaklęć (1657-1683)
Dyrektor Flamethrower'u (1683-1727)
Dom Prominentclaw
Przynależność Flamethrower
Rodzina Gordenss

Noah Gordenss (ur. 14 sierpień 1623r. - zm. 18 lipiec 1727r.) - czarodziej czystej krwi, dyrektor Flamethrower'u w latach 1683-1727. Podczas swojej kadencji na błoniach szkoły miał stadninę jednorożccy i trzy pegazy. Jego portret wisi w gabinecie dyrektora i na szóstym piętrze.

BiografiaEdytuj

Noah Gordenss urodził się 14 sierpnia 1623 roku w czysto krwistej rodzinie, jako syn Branda Gordenssa i Telimeny Fanlee, oraz brat Augusty (1620r.), Marveny (1625r.) i Eugenii (1629r.). 1 września 1934r. rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower gdzie Kocioł przydziału umieścił go w Prominentclawie. W szkole zainteresował się jednorożcami. Patronus Noaha przybierał kształt jednorożca.

Praca i pierwsza miłośćEdytuj

Noah po ukończeniu edukacji zatrudnił się w szpitalu śmiertelników, gdzie przywożono rannych z wojen, tam poznał śliczną pielęgniarkę Ariel Boney, z którą miał kilkuletni romans, ze związku urodziła się ich córka Gaja. W 1648r. Noah opuścił partnerkę i córkę, nie mówiąc, że jest czarodziejem. Po trzech latach wyjechał z Anglii. Po za krajem sześć lat pracując w ogrodzie zamożnych śmiertelników. W 1657r. wrócił do kraju, zatrudniając się jako nauczyciel w Flamethrower'że na posadę wykładowcy zaklęć, przedmiot ten w czasach szkolnych stało się jego atutem. Tego samego roku do Flamethrower'u została przyjęta jego córka Gaja.

Kariera dyrektoraEdytuj

W 1683r. po bardzo pilnej i ciężkiej pracy jako pedagog w Flamethrowr'że poproszono go aby został dyrektorem szkoły. Jego pierwszym nowym zatrudnionym nauczycielem była Gaja, dostając posadę nauczyciela zaklęć. Noah latem 1710 roku odwiedził sierociniec dla śmiertelników, aby wręczyć list młodemu czarodziejowi Sigmundowi Montezowi, który stał się jego ulubionym uczniem, ponieważ dostrzegł u Sigmunda potężna magiczną moc. Noah Gordenss zmarł 18 lipca 1727r. w wieku 104 lat.