FANDOM

Octavia Warren (zd. Stewart)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 lipiec 1870r.
Data śmierci 4 sierpień 1966r. (96l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Orpheus Stewart (brat)
Ophelia Stewart (siostra)
Allan Warren II (mąż)
Jubileena Warren (córka)
Waylon Warren I (syn)
Alexander Baker (zięć)
Cherilyn Baker (wnuczka)
Pierce Baker (wnuk)
Meryl Baker (wnuczka)
Myra Baker (wnuczka)
Grace Surratt (synowa)
Vance Warren (wnuk)
Alberic Warren (wnuk)
Franklin Warren (teść)
Matilda Sangster (teściowa)
Zoe Warren (szwagierka)
Lysander Warren (szwagier)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Biuro Irlandzkiego Przedstawiciela Międzynarodowej Konferencji Czarodziejów (1895-1966)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Stewart
Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Octavia Warren (zd. Stewart; ur. 14 lipiec 1870r. - zm. 4 sierpień 1966r.) - czarownica czystej krwi. Żona Allana Warrena II, oraz matka Jubileeny i Waylona I. Jej rodzina szczyciła się hodowcą sów.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Octavia miała trójkę starszego rodzeństwa brata Orpheusa i siostrę Ophelie. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1881-1888, gdzie trafiła do Rabbitsweetu. W lutym 1889 roku została zaręczona z Allanem Warrenem II, synem najlepszej przyjaciółki jej matki. Para znała się już od małego, więc nie było dla nich szokiem gdy się o tym dowiedzieli, przynajmniej dla Octavii. 3 marca 1893 roku wyszła za mąż za Allana. Jednak wizja wspólnego życia nie była aż tak straszna jak wydawało się dziewczynie, wspólne zainteresowania i podobne samopoczucie sprawiło, że Octavia poczuła do Allana już nie tylko przyjaźń, lecz zakochała się w nim bez pamięci. W 1895 roku rozpoczęła pracę w Biurze Irlandzkiego Przedstawiciela Międzynarodowej Konferencji Czarodziejów w Irlandzkim Ministerstwie Magii. W lutym 1897 roku urodziła Allanowi pierwszego potomka, córkę Jubileene, a po trzech kolejnych latach syna Waylona I. Octavia w 1933 roku straciła męża, gdyż tego roku zmarł Allan. Sama Octavia zmarła w wieku 96 lat, dnia 4 sierpnia 1966 roku, z przyczyn naturalnych.