FANDOM

Odessa Birmingham (zd. Montez)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 wrzesień 1925r.
Data śmierci 25 sierpień 1999r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Tribus Montez (ojciec)
Desdemona Hooley (matka)
Marisa Montez (siostra)
Michael Birmingham (mąż)
Colin Birmingham (syn)
Taylor Birmingham (syn)
Brad Birmingham (szwagier)
Elizabeth Birmingham (siostrzenica)
Hayley Birmingham (siostrzenica)
Bryan Birmingham (siostrzeniec)
Zdolności magiczne
Różdżka Czereśnia, 9¼ cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Rodzina Birmingham

Odessa Birmingham (zd. Montez; ur. 13 wrzesień 1925r. - zm. 25 sierpień 1999r.) - czarownica półkrwi. Członek rodziny Montez.

BiografiaEdytuj

Odessa urodziła się jako córka Tribusa Monteza i Desdemony Hooly. Miała również siostrę bliźniaczkę Marisę, z która spędzała wszystkie chwile, były nierozłączne. 1 września 1937 roku obie rozpoczęły edukacje w Flamethrower'że, gdzie trafiły do Goldenhartu.

Dalsze życieEdytuj

Po ukończeniu edukacji Odessa wraz z siostra odwiedziły butik w Londynie prowadzonym przez śmiertelników. Tam zapoznała śmiertelnika Michaela Birminghama, który również był tam ze swoim bratem Bradem. Odessa zakochała się w Michaelu od pierwszego wejrzenia. Michael dowidział się o tym, że Odessa jest czarownica przypadkiem na trzecim spotkaniu, gdy zatrzymała zaklęciem tarczy złodzieja. Odessa wyszła za Michaela 1948 roku. Parze urodziło się dwóch chłopców: Colina i Taylora. W 1951 roku siostra Odessy Marisa wyszła za mąż za brata Michaela Brada i miała z nim trojkę dzieci (para poznała się bliżej na ślubie Odessy i Michaela).

Odessa z rodzina zamieszkała w Londynie wśród śmiertelników, wychowując swoich synów zarówno w wierze śmiertelników jak i, że są czarodziejami. Zmarła w wieku 73 lat dnia 25 sierpnia 1999 roku.