FANDOM

Odeth Borrow (zd. Jetres)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 28 wrzesień 1884r.
Data śmierci 27 styczeń 1953r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Arlus Jetres (ojciec)
Monique Wilss (matka)
Irmina Jetres (siostra)
Gardenia Jetres (siostra)
Emira Jetres (siostra)
Filary Jetres (brat)
Valerian Borrow (mąż)
James Borrow (syn)
Graham Borrow (syn)
Dagmar Borrow (syn)
Redaric Borrow (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Sekwoja, 14 cali, pióro feniksa, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Jetres
Rodzina Borrow
Ministerstwo Magii

Odeth Borrow (zd. Jetres; ur. 28 wrzesień 1884r. - zm. 27 styczeń 1953r.) - Czarownica półkrwi. Członek rodziny Jetres.

BiografiaEdytuj

Odeth urodziła się jako córka Arlusa Jetresa i Monique Wilss. Odeth miała również czwórkę rodzeństwa: Irminę, Filarego, Gardenie i Emire. 1 września 1896 roku rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że gdzie trafiła do Rabbitswetu jak cale jej rodzeństwo. Podczas siedmioletniej nauki interesowała się tylko numerologia, w przyszłości chciała zostać wysoko ustawionym Urzędnikiem Ministerstwa Magii lub samym Ministrem Magii.

Dalsze życieEdytuj

Odeth po ukończeniu szkoły zaczęła prace w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów gdzie wykonywała prace za trzy osoby, była wykorzystywana przez innych pracowników, którzy siedzieli i nic nie robili. Lecz dzięki ciężkiej pracy w 1910 roku została mianowana drugim zastępcą szefa tego departamentu. Po roku poznała Valeriana Borrowa, na którego wpadła na korytarzu w ministerstwie. Na samym początku w ogolę nie zwróciła na niego uwagi lecz po kilku dniach chłopak odważył się i zaprosił ją do Pubu Pod Oskubaną Sową gdzie przegadali cały dzień. W 1912 roku para pobrała się. Parze urodziło się po kilkunastu latach trzech synów: James, Graham i Dagmar. W 1922 roku rodzina wyjechała na wieś, gdzieś w Szkocji. Tam jej mąż założył i prowadził mały motel nad jeziorem dla wędrujących ludzi, czy dla celów wypoczynkowych. Odeth bardzo często pomagała mężowi w biznesie (wyśmienicie gotowała), lecz nie rzuciła pracy w ministerstwie. Do motelu bardzo często latem zjeżdżała się cala rodzina Odethy aby spędzić w tym miejscu wakacje. Odeth zmarła 27 sierpnia 1953 roku, została zaatakowana przez inferiusa topiąc ją w jeziorze.