FANDOM

Oliver Davies
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 kwiecień 1938r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1938040963
Tytuł(y) Poskramiacze Bestii
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Kieran Davies (ojciec)
Ariel DeLaughter (matka)
Archie Davies (brat)
Gladys Davies (siostra)
Aiden Davies (brat)
Amanda Goddess (żona)
Miranda Davies (córka)
Courtney Davies (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Mahoń, 14 cali, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Davies
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Oliver Davies (ur. 9 kwiecień 1938r.) - czarodziej półkrwi. Członek rodziny Davies. Mąż Amandy Goddess, oraz ojciec Mirandy i Courtney.

BiografiaEdytuj

Oliver urodził się w rodzinie czarodziejów. Był synem Kierena Daviesa i Ariel DeLaughter, oraz brat Archiego, Gladys i Aidena. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1949-1956, gdzie trafił do Prominentclawu. Był bardzo bystrym i przystojnym chłopcem do którego wzdychało dużo uczennic. Interesował się eliksirami i zaklęciami, a nie trzecim roku wybrał na przedmiot dodatkowy starożytne runy i opiekę nad magicznymi stworzeniami. Na piątym roku zaczął spotykać się z rok młodszą od siebie uczennicą Goldenhartu Amandą Goddess, która zakręciła mu doszczętnie w głowie.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły szybko znalazł pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Poskramiania Ciemno Magicznych Zwierząt. W maju 1958 roku ożenił się z Amandą, a już po trzynastu miesiącach po ich ślubie na świat przyszła ich pierwsza córka Miranda. Oliver i Amanda chuchali i uważali na córkę jakby mogła za każdym krokiem się uszkodzić, lecz zmienili się gdy na świat przyszła ich druga córka Courtney, która urodził się ostatniego dnia maja 1962 roku.

Oliver w 1968 roku przeniósł się z urzędu do Departamentu Magicznych Wypadków i Kolizji, gdzie pełnił funkcję zastępcy kierownika departamentu.