FANDOM

Ophelia Stewart
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 styczeń 1864r.
Data śmierci 20 lipiec 1947r. (83l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Orpheus Stewart (brat)
Octavia Stewart (siostra)
Dwoje dzieci - Bliźnięta
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Praca na wsi - Farmer (1887-1947)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Stewart

Ophelia Stewart (ur. 2 styczeń 1864r. - zm. 20 lipiec 1947r.) - czarownica czystej krwi. Nigdy nie wyszła za mąż, lecz miała nieślubne bliźnięta.

BiografiaEdytuj

Ophelia była najstarsza córka państwa Stewart, oraz siostrą Orpheusa i Octavii. Ophelia uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower od 1 września 1875 roku, do czerwca 1882 roku. Podczas ceremonii przydział została przydzielona do Rabbitsweetu. W 1887 roku zamieszkała na wsi chorując bydło i drób, oraz posiadała pasiekę dwudziestu uli. Do pomocy zatrudniła sześciu śmiertelników. Choć sama dobrze sobie radziła. Ophelia nigdy nie miała szczęścia w miłości, więc też nigdy nie wyszła za mąż, lecz w 1890 roku z poznanym w Elkfard czarodziejem, którego nawet nie pamięta z imienia doczekała się bliźniąt. Jako samotna matka miała duże wsparcie w rodzinie i wiejskich śmiertelniczek, którym co jakiś czas musiała wymazywać pamięć, gdyż dzieci bardzo szybko ujawniły się z magią rzucając nią na prawo i lewo. Zarabiała sprzedając mięso, sery, jaja i miód na targach i w mieście. Ophelia zmarła w swoim domu na wsi, przeżywszy 83 lata.