FANDOM

Otto Montez
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 czerwiec 1891.
Data śmierci 23 kwiecień 1909r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Charles Montez (ojciec)
Vivian Baer (matka)
Joshua Montez (brat)
Zdolności magiczne
Różdżka Akacja, 10.5 cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Montez

Otto Montez (ur. 10 czerwiec 1891r. - zm. 23 kwiecień 1909r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Montez.

BiografiaEdytuj

Otto był drugim i zarazem najmłodszym synem Charlesa Monteza i Vivian Baer. Otto miał również starszego brata Joshue. Był strachliwym i wrażliwym chłopcem, bał się ciemności, więc sypiał zawsze przy zapalonym świetle. 1 września 1902 roku rozpoczął naukę w Flamethrower'że, gdzie trafił do Rabbitsweetu. Był bardzo inteligentny, a zarazem zupełnym przeciwieństwem swojego brata, który psocił za każdym krokiem. Był również bardzo lubiany przez nauczycieli, a dla niektórych uczniów dziwolągiem i lizusem. Chciał zostać zasłużonym urzędnikiem Ministerstwa Magii.

ŚmierćEdytuj

Otto 23 kwietnia 1909 roku wraz z bratem Joshuą i jego dziewczyna Klarą wybrał się na wyprawę do okola świata, gdzie podczas kolejnego przystanku natrafili na smoczycę wysiadującą jaja. Smok w obronie swojego nienarodzonego potomstwa zaatakował wędrowców. Niestety cala trójka zginęła. Otto miał zaledwie 17 lat.

WyglądEdytuj

Otto był bardzo podobny do swojego ojca Charlesa, miał czarne włosy i doże, szczere niebieskie oczy. Zazwyczaj ubierał się w stroje śmiertelników, ale wśród czarodziei umiał dostosować się do sytuacji.