FANDOM

Paige Warren (zd. Relly)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 24 marzec 1825r.
Data śmierci 7 październik 1917r. (92l.)
Status krwi czysta
Tytuł(y) wokalistka
pianistka
nauczycielka śpiewu i gry na pianinie
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brazowo rude
Rodzina
Rodzina Regulard Warren (mąż)
Franklin Warren (syn)
Aron Warren (syn)
Matilda Sangster (synowa)
Zoe Warren (wnuczka)
Allan Warren II (wnuk)
Lysander Warren (wnuk)
Emily Blow (synowa)
Melisandra Warren (wnuczka)
Florian Warren (wnuk)
Brianne Warren (wnuczka)
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Relly
Rodzina Warren
Zespół Rally

Paige Warren (zd. Relly; ur. 24 marzec 1825r. - zm. 7 październik 1917r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Regularda Warrena, oraz matka Franklina i Arona. Utalentowaną piosenkarka i pianistka. W latach 1850-1861 była wokalistką i założycielką zespołu muzycznego Rally.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Paige urodziła się w rodzinie czarodziei czystej krwi. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower od 1 września 1836 roku, do czerwca 1843 roku, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Była przeciętną uczennicą o muzycznej duszy.

Dalsze ŻycieEdytuj

W styczniu 1844 roku wyszła za mąż za Regularda Warrena, któremu za rok urodziła pierwszego syna Franklina, a po trzech latach Arona. Paige w 1850 roku założyła swój zespół, śpiewając i między czasie grając na pianinie. Zespół Rally, był popularny wśród młodzieży, gdyż w swoich piosenkach poruszali istotne kwestie właśnie wśród młodych ludzi. Zespół rozpadł się w 1861 roku, co było wielka strata dla fanów zespołu. Paige od tej pory uczyła śpiewu i gry na pianinie. Jej usługi były popularne również wśród śmiertelników. Zmarła z przyczyn naturalnych 7 października 1917 roku, mając ukończone 92 lata.