Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Pavlina Mlyck (ur. 28 kwiecień 1372r. - zm. 28 listopad 1462r.) - czarownica czystej krwi, dyrektor Flamethrower'u w latach 1424-1462. Jej portret wisiał w gabinecie dyrektora, obok portretu Stevana Bayano do którego nigdy się nie odezwała.

Biografia[]

Pavlina Mlyck urodziła się i wychowała w czysto krwistej rodzinie czarodzieji. W Flamethrower'że została przydzielona do Spectrumtire, gdzie interesowała się alchemią, a pod koniec siódmego roku czarną magią. W 1391 roku została skazana przez Ministerstwo Magii na śmierć zabójstwo pięciu czarodziejów. Została oczyszczona z zarzutów podczas dnia egzekucji, znalazł się świadek, który potwierdził zeznania Mlyck, gdyż kobieta rzeczywiście broniła się przed bandytami.

Naukę młodych czarodziei rozpoczęła w 1409 roku, gdzie w Flamethrower'że zajęła stanowisku mistrza eliksirów. Dyrektorem została po spisku z poznanymi więźniami w 1424 roku po zabójstwie poprzedniego dyrektora, którego otruła. Posadę zakończyła 10 listopada 1462 roku, a zmarła 28 listopada w wieku 90 lat.

Advertisement