FANDOM

Philip Elev
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 lipiec 1958r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1958071725
Tytuł(y) Znachor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Everard Elev Jr (ojciec)
Anna Elba (matka)
Evelyn Elev (siostra)
Philena Mastletoe (żona)
Dawn Elev (córka)
Latoya Elev (córka)
Alain Elev (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Wierzba, 11 cali, włókno z rogu jednorożca, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Przychodnia Magiczna: Hope (od 1976r.)
pół etatu w Szpitalu sir Nepotta (od 1978r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Elev
Przychodnia Magiczna: Hope
Szpital Sir Nepotta

Philip Elev (ur. 17 lipiec 1958r.) - czarodziej półkrwi. Najmłodsze dziecko Everalda Eleva Jr i Anny Elba. Młodszy brat Evelyn Elev.

BiografiaEdytuj

Wczasne ŻycieEdytuj

Urodził się w połowie lipca 1958 roku. Gdy się urodził miał już pięcioletnią siostrę Evelyn. Philip był dość rozpuszczonym chłopcem przez swoich rodziców, i praktycznie przez pierwsze siedem lat nie lubianym przez siostrę.

Nauka w Flamethrower'żeEdytuj

Philip 1 września 1969 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Przed rozpoczęciem roku szkolnego na ulicy Północnej zakupił swoją różdżkę w sklepie Langenstterów i wszystkie Przybory szkolne. Podczas nauki interesował się eliksirami, a na trzecim roku polubił starożytne runy.

PracaEdytuj

Po ukończeniu szkoły w czerwcu 1976 roku rozpoczął pracę jako znachor w Przychodni Magicznej: Hope, oraz od 1978 roku został przyjęty na pół etatu do Magicznego uzdrowiska sir Nepotta.

Miłość i rodzinaEdytuj

W 1980 roku postanowił podczas urlopu odwiedzić Amerykę Północną, gdzie podczas spaceru główna ulicą Nowego Jorku zapoznał amerykańską czarownicę Philenę Mastletoe, którą przez przypadek użyła magii w jego obecności. Dziewczyna miała już użyć zaklęcia zapomnienia gdy Philip zapewnił ją, że również jest czarodziejem i niczego nie musi się obawiać. Para od tego czasu spedzała razem dużo czasu, a Philena między czasie pokazała mu całe miasto i opowiedziała kilka historii. Jednak po dwóch tygodniach Philip musiał wracać do Anglii, gdyż kończył mu się urlop. Dziewczyna odwiedziła go w Londynie już po tygodniu i została w Wielkiej Brytanii na stałe. Para pobrała się po pół roku znajomości. W 1987 roku na świat przyszła ich pierwsza córka Dawn, a po roku druga Latoya. Philip w wieku trzydziestu sześciu lat został ponownie ojcem, doczekał się upragnionego syna, któremu nadał imię Alain.