FANDOM

Pierce Baker
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 marzec 1925r.
Data śmierci 9 maj 2021r. (96l.)
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1925031460
Tytuł(y) Łowca
Kierownik w Kwaterze Głównej Łowców
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Alexander Baker (ojciec)
Jubileena Warren (matka)
Cherilyn Baker (siostra)
Meryl Baker (siostra)
Myra Baker (siostra)
Marcy Panettiere (żona)
James Baker (syn)
Allan Warren II (dziadek)
Octavia Stewart (babcia)
Waylon Warren I (wuj)
Franklin Warren (pradziadek)
Matilda Sangster (prababcia)
Zdolności magiczne
Animag koń
Pozostałe informacje
Zawód/Praca

Irlandzkie Ministerstwo Magii

Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Baker
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Pierce Baker (ur. 14 marzec 1925r. - zm. 9 maj 2021r.) - czarodziej półkrwi. Mąż Marcy Panettiere, oraz ojciec Jamesa.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów. Był drugim dzieckiem Alexandera Bakera i Jubileeny Warren, a do tego jedynym ich synem. Pierce miał również trzy siostry, starszą Cherilyn i dwie młodsze Meryl i Myry. Uczeń w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower w latach 1936-1943, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Goldenhartu. Pierce w czasach szkolnych interesował się transmutacją i zielarstwem. Na swoim ostatnim roku nauki nauczył się sztuki animaga, gdzie przybierał postać konia.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1944 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Był bardzo pojętnym i ciekawym świata pracownikiem. W 1946 roku postanowił założyć dokumenty do Łowców. Tego samego roku zaczął spotykać się z Marcy Panettiere, z którą się ożenił w styczniu 1948 roku. Pierce wraz z żoną zamieszkał u swoich rodziców. W 1950 roku został dyplomowanym Łowcą. Wraz z żoną bardzo długi starał się o potomka, lecz bez żadnych rezultatów. Dopiero w 1960 roku na świat przyszedł ich jedyny syn James. Pierce w 2005 roku został mianowany kierownikiem urzędu łowców, funkcje ta prowadził do 2013 roku, a następnie odszedł na emeryturę. Jednak od czasu do czasu zajmował się papierkową praca w biurze łowców, aby trochę obciążyć kolegów. Zmarł w 2021 roku mając 96 lat.