FANDOM

Prudence Quileute (zd. Dickens)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 sierpień 2006r.
Status krwi obdarzony
Numer PRN 2006081936
Pseudonim(y) Prue (dla przyjaciół i rodziny)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Felix Quileute (mąż)
Feel Quileute (szwagier)
Sophia Montgomery (szwagierka)
Becky Quileute (córka)
Tony Quileute (syn)
Jason Quileute (syn)
Dorian Quileute (adoptowany syn)
Holly Quileute (córka)
Zenon Dickens (brat)
Zdolności magiczne
Różdżka Brzoza, 11.5 cala, włókno ze smoczego serca, giętka.
Patronus kot dachowiec
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Gospodyni domowa
Ministerstwo Magii - Urząd Niewłaściwego Użycia Czarów (2028-2029)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Dickens
Rodzina Quileute
Zgromadzenie "Korzeń"

Prudence Quileute (zd. Dickens; ur.19 sierpień 2006r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, obdarzona. Małżonka n Felixa Quileute, matka Becky, Tony'ego, Jason'a i Holly, matka zastępcza Doriana Quileute. Prue jest jedyną czarownicą w swojej rodzinie, miała starszego brata Zenona. W Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower została przydzielona do Goldenhartu, była najlepsza z numerologii i zielarstwa.

BiografiaEdytuj

Wczesne lataEdytuj

Prudence rozpoczęła naukę w Flamethrower'że 1 września 2017 roku, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. To włąśnie w szkole poznała Felixa swojego przyszłego męża. Opowiadała, że wraz z Felix'em spędzali mnóstwo czasu przed kominkiem w pokoju wspólnym trzymając się za ręce i czytając romantyczne wiersze. Prue ukończyła szkołę w czerwcu 2024 roku.

Dalsze życieEdytuj

Prudence wyszła za mąż za Felixa w 2025 roku. Od razu po ślubie zamieszkali w rodzinnym domu Quileute'ów w małej wiosce Bitters St. Lochboody w hrabostwie Devon w Anglii. Wraz z mężem dołączyła do założonej przez Lajosa Nightingale instytucji zwanej Zgromadzeniem "Korzeń", która miała na celu walkę z urokami i samym Lordem Vanhensingem.

PotonstwoEdytuj

Tego samego roku w lipcu przyszło na świat ich pierwsze dziecko - córka Becky. Później co roku na świat przychodziły kolejna dwójka dzieci państwa Quileute - dwójka synów Tony i Jason. W 2029 roku Prue i Felixa odwiedził nad ranem pierwszego sierpnia dyrektor Flamethrower'u Lajos Nightingale trzymając w ramionach niemowlę opowiadając im co się stało w nocy, prosząc ich aby zaopiekowali się chłopcem. Prue bez wahania zgodziła się zadając mu na imię Dorian i dając mu nazwisko Quileute. W kwietniu 2030 roku na świat przychodzi ostatnie z piątki dzieci państwa Quileute, córka Holly.

2029Edytuj

Tego roku wraz z mężem Felixem adoptowała Doriana syna Michaela i Kate Montez. Chłopca uważali za swojego biologicznego syna, dając mu swoje nazwisko.

Praca w Ministerstwie MagiiEdytuj

W 2028 roku Prudence zatrudniła się w Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów, aby wspomóc męża w zarabianiu pieniędzy. Praca bardzo jej się podobała, lecz niestety w sierpniu 2029 roku musiała zrezygnować, aby zająć się czwórką dzieci.