Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Prudence Quileute (zd. Dickens; ur.19 sierpień 2006r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, obdarzona. Małżonka n Felixa Quileute, matka Becky, Tony'ego, Jason'a i Holly, matka zastępcza Doriana Quileute. Prue jest jedyną czarownicą w swojej rodzinie, miała starszego brata Zenona. W Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower została przydzielona do Goldenhartu, była najlepsza z numerologii i zielarstwa.

Biografia[]

Wczesne lata[]

Prudence rozpoczęła naukę w Flamethrower'że 1 września 2017 roku, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. To włąśnie w szkole poznała Felixa swojego przyszłego męża. Opowiadała, że wraz z Felix'em spędzali mnóstwo czasu przed kominkiem w pokoju wspólnym trzymając się za ręce i czytając romantyczne wiersze. Prue ukończyła szkołę w czerwcu 2024 roku.

Dalsze życie[]

Prudence wyszła za mąż za Felixa w 2025 roku. Od razu po ślubie zamieszkali w rodzinnym domu Quileute'ów w małej wiosce Bitters St. Lochboody w hrabostwie Devon w Anglii. Wraz z mężem dołączyła do założonej przez Lajosa Nightingale instytucji zwanej Zgromadzeniem "Korzeń", która miała na celu walkę z urokami i samym Lordem Vanhensingem.

Potonstwo[]

Tego samego roku w lipcu przyszło na świat ich pierwsze dziecko - córka Becky. Później co roku na świat przychodziły kolejna dwójka dzieci państwa Quileute - dwójka synów Tony i Jason. W 2029 roku Prue i Felixa odwiedził nad ranem pierwszego sierpnia dyrektor Flamethrower'u Lajos Nightingale trzymając w ramionach niemowlę opowiadając im co się stało w nocy, prosząc ich aby zaopiekowali się chłopcem. Prue bez wahania zgodziła się zadając mu na imię Dorian i dając mu nazwisko Quileute. W kwietniu 2030 roku na świat przychodzi ostatnie z piątki dzieci państwa Quileute, córka Holly.

2029[]

Tego roku wraz z mężem Felixem adoptowała Doriana syna Michaela i Kate Montez. Chłopca uważali za swojego biologicznego syna, dając mu swoje nazwisko.

Praca w Ministerstwie Magii[]

W 2028 roku Prudence zatrudniła się w Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów, aby wspomóc męża w zarabianiu pieniędzy. Praca bardzo jej się podobała, lecz niestety w sierpniu 2029 roku musiała zrezygnować, aby zająć się czwórką dzieci.

Advertisement