FANDOM

Pub Pod Oskubaną Sową
Pub Pod Oskubaną Sową - popularny pub w Londynie, który rozdzielał świat śmiertelników i czarodziejów. Dzięki alei przed pubem można było się dostać na Ulicę Północną. Barmanem Pod Oskubaną Sową był Bob Mincer.

HistoriaEdytuj

Pub Pod Oskubaną Sową został zbudowany przez Amoniusha Barteendera, pierwszego właścicielka, w 1505 roku. Jego celem było stworzenie bramy między światami czarodziejów i śmiertelników. Już wtedy budynek pełnił funkcję pubu, hotelu oraz jadalni. Po śmierci Amoniusha, pub przejął jego sun Emanuel, prawdopodobnie pub zostawał przkazywany z pokolenia na pololenie. Obecnym właścicielem jest Bob Mincer, który ma również syna o imieniu Luck.

Przejście do pubuEdytuj

Jak już wspomniano, pub pełni także funkcję bramy między dwoma światami: czarodziejów i śmiertelników. Aby soatać się do Oskubanej Sowy, czyli do świata czarodziejów, należy udać się na ulicę śmiertelników, pomiędzy barem "KEBEB", a butikiem. Tam należy zastukać różdżką w pewną cegłę napotkanego muru (odpowiednia cegła jest nieco mniejsza od pozostałych i ma nieco jaśniejszą barwę).

Budowa i WyglądEdytuj

PołożenieEdytuj

Furtka do wejścia do pubu znajduje się pomiędzy barem KEBAB, a bukikiem. Śmiertelnicy widzą furtkę a za nią mur, co chroni ją przed niechcianymi gośćmi, śmiertelnikami.

StrukturaEdytuj

Pub Oskubana Sowa to nie tylko pub, ale także niewielki motel. Zawierał kilka pokojów gościnnych, w których czarodzieje mogli zatrzymać się na noc lub na dłużej.

Wygląd wewnętrznyEdytuj

Na pierwszy rzut oka było tam bardzo przytulnie. Były tam dwa duże kominki, które ocieplały i oświetlały całe pomieszczanie. Na lewo od wejścia znajdował się duży dębowy bar, a na prawo dużo stolików. Na przeciw wejścia były drzwi do następnego pomieszczenia, zwanego jadalnią gościnną, gdzie można było zjeść posiłek z dużą ilością gości, tam również były kręte schody na piętro (schody były również przy barze). Na piętrze były pokoje od numeru 5 do 15, a na drugim piętrze od numeru 16 do 25.