FANDOM

Pythagoras Gauck
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 czerwiec 1939r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1939062022
Tytuł(y) profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Immanuel Gauck (ojciec)
Sześciorga dzieci
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel obrony przed czarną magią w Flamethrower'że (1991-2002)
Dom Spectrumtire
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower
Rodzina Gauck

Pythagoras Gauck (ur. 20 czerwiec 1939r.) - czarodziej czystej krwi. Nauczyciel obrony przed czarną magią w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower w latach 1991-2002. Następca Victora Dineona Montez na tym stanowisku.

BiografiaEdytuj

Pythagoras Gauck urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Syn Immanuela Gaucka, który również nauczał w Flamethrower'że, lecz astronomii. Uczeń w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower w latach 1950-1957, gdzie został przydzielony do Spectrumtire. Jako uczeń interesował się eliksirami, oraz numerologią. Dopiero pod koniec piątego roku podczas nauki do SUMów zainteresował się bardziej obroną przed czarną magią.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły imał się przeróżnych czynności jak na przykład spłodzeniem sześciorga dzieci, stworzenia zaklętych pierścieni, które powodowały zasuszenie się dłoni, czy tworzenie zaklęć i mikstur, które nie miały za zadanie pomagać, lecz szkodzić.

Nauczanie w Flamethrower'żeEdytuj

Pracę nauczyciela obrony przed czarną magią rozpoczął praktycznie od razu po rezygnacji Victora Dineona Montez w 1991 roku. Jako nauczyciel był bardzo wymagający, zdarzało się, że starsze roczniki próbował nauczyć swoich własnych zaklęć. Był nauczycielem na tyle skutecznym, że uczniowie zazwyczaj bali się go, lecz potrafił również dobrze wytłumaczyć, czy zaciekawić. Odszedł na emeryturę w wieku 63 lat w 2002 roku. Jego następcą został Linus Sackville.