FANDOM

Queensland Bloody
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 lipiec 1868r.
Data śmierci 17 luty 1960r. (91l.)
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Dyrektor Flamethroweru,
profesor
Opiekun Prominentclawu (1904-1919)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu prawe niebieskie
lewe zielone
Kolor włosów czarne
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel historii magii w Flamethrower'że (1904-1919)
Dyrektor Flamethrower'u (1919-1947)
Dom Prominentclaw
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Queensland Bloody (ur. 30 lipiec 1868r. - 17 luty 1960r.) - czarodziej półkrwi. Nauczyciel historii magii, oraz opiekun Prominentclawu w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower od 1904 roku. Od 1919 roku Dyrektor szkoły do 1947 roku.

BiografiaEdytuj

Queensland Bloody urodził się pod sam koniec lipca 1868 roku w rodzinie czarodzieji półkrwi. Gdzie wraz z rodzicami mieszkał w Dolinie Jednorożca. Uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1879-1886, gdzie należał do Prominentclawu. Był nadzwyczaj pilnym uczniem o dużej wiedzy magicznej i pasji historycznej.

Nauczanie i praca dyrektora FlamethroweruEdytuj

Pracę w Flamethrower'że rozpoczął we wrześniu 1904 roku zaraz po rezygnacji swojego poprzednika Omara Hemalckeya, od razu również został opiekunem swojego byłego domu. Był to miłosierny i uczciwy nauczyciel, ależ również wymagający i ostry. W 1919 roku, został ogłoszony nowym dyrektorem szkoły. Jako dyrektor nie zmienił się zbytnio ze swoim zachowaniem, lecz bardzo często polegał na radach Ministerstwa Magii. Z posady dyrektora zrezygnował w 1947 roku. Queensland miał dużo portretów w Flamethrower'że, najwięcej na Wysokich Schodach i jeden w gabinecie dyrektora. Jego znakiem rozpoznawczym są oczy, prawe oko jest niebieskie, a lewe zielone.

ŚmierćEdytuj

Queensland zmarł w 1960 roku z przyczyn naturalnych, mając 91 lat.

Dyrektor Flamethrower'u