FANDOM

Rabben Woods
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 czerwiec 1407r.
Data śmierci 13 marzec 1477r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Zdolności magiczne
Różdżka Osika, 9.3/4 cala, pióro feniksa, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Ministerstwo Magii
Flamethrower

Rabben Woods (ur. 7 czerwiec 1407r. - zm. 13 marzec 1477r.) - czarodziej półkrwi, posadę dyrektora Flamethrower'u rozpoczął w 1462 roku, a ukończył w 1473 roku. Rabben miał trzy portrety, dwa w Flamethrower'że, przy Wielkiej Sali i w gabinecie dyrektora, a trzeci w Ministerstwie Magii.

BiografiaEdytuj

Rabben Woods urodził się w rodzinie mieszanej. Jego ojciec był śmiertelnikiem, a pracował w ochotniczej straży pożarnej, a matka czarodziejką, która pracowała w supermarkecie śmiertelników. Rabben w Flamethrower'że został przydzielony do Goldenhartu, był wzorowym uczniem, mającym dobry kontakt nie tylko z rówieśnikami.

PracaEdytuj

W Ministerstwie MagiiEdytuj

Po siedmioletniej edukacji, rozpoczął pracę w ministerstwie magii. Po ośmiu latach stwierdził, że ta praca nie jest dla niego.

Na Ulicy PółnocnejEdytuj

W 1433 roku zatrudnił się w Centrum Tannera na ulicy Północnej, tam w każde wakacje odwiedzało sklep dużo uczniów Flamethrower'u. Odkrył wtedy, że to właśnie chce robić w życiu. Przed pierwszym września 1448 roku zawitał w progu gabinetu dyrektora Flamethrower'u prosząc do o pracę.

Jako nauczycielEdytuj

Rabben po udanej rozmowie z dyrektorem dostał posadę nowego nauczyciela opieki nad magicznymi stworzeniami. Lecz po roku zmienił kierunek jako wykładowca zaklęć. Ta druga posada bardziej mu podeszła do gustu, i po pierwszych zajęciach poczuł, że ma druk do nauczania.

Dyrektor szkołyEdytuj

W 1462 roku stanął do próby na stanowisko dyrektora, którą po wielu naradach i przesłuchaniach w ministerstwie otrzymał. Jako dyrektor prowadził Flamethrower 11 lat.

Emerytura i śmierćEdytuj

W 1473 roku musiał odejść na emeryturę, bo ciężko zachorował. 13 marca 1477 roku zmarł w swoim domu, przeżył lat 70. Po sekcji okazało się, że miał nowotwór na jelitach, a do tego nie wyleczoną przepuklinę.