FANDOM

Rachel Fiennes (zd. Ganpherd)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 sierpień 2018r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2018080415
Tytuł(y) magiozoolog
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Cyprian Ganpherd (ojciec)
Lara Ceanpe (matka)
Olivier Ganpherd (brat)
Brenda Ganpherd (siostra)
Casey Fiennes (mąż)
Troy Fiennes (syn)
Anabel Ganpherd (ciotka)
Maximus Birmingham (wuj)
Larry Birmingham (kuzyn)
Alvin Birmingham (kuzyn)
Felix Fiennes (teść)
Ester Fiennes (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Lipa, 11¼ cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Ganpherd
Rodzina Fiennes

Rachel Fiennes (zd. Ganpherd; ur. 4 sierpień 2018r.) - czarownica półkrwi. Znawca magicznych stworzeń. Magizoolog.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Rachel urodziła się na początku sierpnia 2018 roku, jako córka Cypriana Ganpherda czarodzieja czystej krwi i Lary Ceanpe obdarzonej. Miała również starszego brata Oliviera i młodszą siostrę Brende. Tak jak jej starszy brat miała bzika na punkcie magicznych stworzeń. 1 września 2029 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła na początku roku do Prominentclawu. Na swój pierwszy rok zabrała ze sobą kotkę Tess. Rachel była codziennym gościem w bibliotece w dziale ksiąg związanymi z magicznymi stworzeniami. A na trzecim roku jako pierwsza wybrała opiekę nad magicznymi stworzeniami jako przedmiot dodatkowy, oraz wróżbiarstwo. Na piątym roku poznała starszego o rok Caseya Fiennes, w którym zakochała się od pierwszego wejrzenia. Chłopak podzielal jej pasje.

Dalsze ŻycieEdytuj

Rachel postanowiła zostać magizoologiem. W 2038 roku wyszła za mąż za Caseya. Miesiąc po ślubie wyruszyła na wyprawę do okola świata aby poznać na żywo zwyczaje magicznych stworzeń. Jej marzeniem było odkryć nowy gatunek magicznego stworzenia. Wyruszyła w podróż tylko z mężem i ukochaną szkolną kotką Tess. Po dziewięciu miesiącach urodziła Casey'owi syna, któremu nadali na imię Troy.