FANDOM

Ramsay McCartney
Informacje biograficzne
Data urodzenia 24 wrzesień 1894r.
Data śmierci 7 styczeń 1945r. (50l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1894092424
Tytuł(y)
  • Drukarz
  • Wojskowy
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Gendry McCartney (ojciec)
Elaria Whelan (matka)
Elaria McCartney II (siostra)
Rainer McCartney (brat)
Gillian Parfrey (żona)
Lloyd McCartney I (syn)
Nora McCartney (córka)
Eufemia McCartney (ciotka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
  • Drukarnia Kartney'ów (1914-1939), właściciel drukarni (1920-1939)
  • Wojskowy (1939-1945)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina McCartney
Drukarnia Kartney'ów

Ramsay McCartney (ur. 24 wrzesień 1894r. - zm. 7 styczeń 1945r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny McCartney. Mąż Gillian Parfrey, oraz ojciec Lloyda i Nory. Właściciel drukarni Kartney'ów, wojskowy.

BiografiaEdytuj

Urodziny w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Najstarszy syn Gendry'ego McCartneya i Elarii Whelan, oraz brat Elarii i Rainera. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1906-1913, gdzie trafił do Goldenhartu.

Dalsze ŻycieEdytuj

Ramsay w 1914 roku rozpoczął pracę u boku swojego ojca w rodzinnej drukarni gazet i książek Kartney. Tam był prawą ręką swojego ojca i dbał o jakość czasopism. W 1916 roku poznał czarownice półkrwi Gillian Parfrey w której zakochał się od pierwszego wejrzenia. Para po roku pobrała się, a w rocznicę ich ślubu w 1918 roku na świat przyszedł ich syn Lloyd. W 1920 roku ojciec Ramsaya przekazał synowi na własność rodzinną firmę, robiąc z niego prezesa całej drukarni, a sam odszedł na emeryturę. Ramsay i Gillian w 1925 roku doczekali się drugiego dziecka, córki Nory. Rodzina bardzo się kochała, do tego stopnia, że gdy w 1927 roku zachorowała dość ciężko Nora, Ramsay był skłonny sprzedać drukarnie, aby pomóc swojemu dziecku. Jednak z pomocą przyszło mu rodzeństwo i rodzina i ostatecznie firma przetrwała, a dziewczyna wyzdrowiała. W 1939 roku Ramsay postanowił wyruszyć na wojnę, gdyż wybuchła II wojna światowa w świecie śmiertelników. Drukarnie przekazał w posiadanie żonie i synowi. Niestety w 1945 roku w styczniu zginął na froncie, gdyż nie zdążył odbić zaklęciem kuli kiedy ratował kolegę, który został ranny. Wykrwawił się na śmierć. Miał wtedy 50 lat.