FANDOM

Ramzey Rosenrot
Informacje biograficzne
Data urodzenia 24 listopad 1997r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) złodziej,
sprzedawca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Gabriella Rosenrot (żona)
Julia Rosenrot (przypisana córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca właściciel straganu
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Rosenrot

Ramzey Rosenrot (ur. 24 listopad 1997r.) - czarodziej czystej krwi, małżonek Gabrielli Rosenrot, przypisywany ojciec Juli Rosenrot.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Ramzey Rosenrot urodził się i wychował w rodzinie czarodziei czystej krwi. Przyszedł na świat gdy jego rodzice mili po czterdzieści osiem lat. Był bardzo zaniedbywany, rodzice ignorowali wszystkie jego potrzeby. W 2009 roku dostał list z Flamethrower'u, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Spectrumtire. Rodzice Ramzeya zmarli gdy miał trzynaście lat, od tego momentu zamieszkał w sierocińcu, gdzie dbano o niego i był zauważany.

Późniejsze lata Edytuj

Po ukończeniu edukacji w 2016 roku rozpoczął własną działalność jako sprzedawca na pchlim targu, swoje towary sprowadzał z północnej Europy i Afryki. Jego specjalnością były rzeczy wyrobione z kości słoniowej i smoczych łusek. W 2020 roku do jego straganu podeszła piękna kobieta w futrze z lisów, która zaciekawiła się figurka feniksa wykonana z kości słoniowej, Ramzey zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. Kobieta coraz częściej odwiedzała stragan Ramzeya bez przerwy z nim flirtując, co jeszcze bardziej pobudzało młodego czarodzieja. Po kilku spotkaniach Ramzey poprosił kobietę o rękę, która bez żadnych sprzeciwień zgodziła się.

Działanie pod presja, zachcianka żony Edytuj

Małżeństwo Ramzeya z Gabriellą okładało się bardzo dobrze, para zamieszkała w Kingsbridge. Zaczęło się komplikować gdyż nie mogli mieć dzieci. Gabriella naskakiwała na męża, że to przez niego nie maja potomka każąc mu w jakiś sposób zdobyć magiczne dziecko. Ramzey nie mógł przez kilka lat dogodzić żonie, dzieci śmiertelników wyczuwała na odległość, a magicznego dziecka nie mógł nigdzie zdobyć. Dopiero w październiku 2027 roku nadążyła się okazja w małym miasteczku Holborn, gdzie przypadkiem napotkał na młodą kobietę z dwuletnią córką, która na jego oczach używała magii. Pod wielka presja, aby znów nie wrócić do domu z pustymi rekami obezwładnił kobietę i porwał dziewczynkę.

Od tej pory rodzina Rosenrot zmieniła się nie do poznania, nareszcie mieli magiczne dziecko.

Ramzey wychowany przez niekochających rodziców, stał się człowiekiem uległym na czyjeś zachcianki, przez co popełnił zbrodnie pod presją żony - porwał dziecko, aby ją zadowolić.