FANDOM

Raspher Webber
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 lipiec 1699r.
Data śmierci 26 maj 1770r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) magizoolog
Minister Magii
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Dwayne Webber (krewny)
Zuzanna Webber (krewna)
William Webber (krewny)
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, 12 cali, włos z ogona jednorożca, bardzo sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
  • Handlarz magicznymi stworzeniami;
  • Minister Magii (12 lipiec 1738 r. - 30 wrzesień 1743 r.)
Dom Prominentclaw
Przynależność Ministerstwo Magii

Raspher Webber (ur. 30 lipiec 1699r. - zm. 26 maj 1770r.) - czarodziej czystej krwi. Magizoolog. Minister Magii od 12 lipca 1738 roku do 30 września 1743 roku. Został wybrany w głosowaniu otwartym przez Irlandzkich i Brytyjskich czarodziei, choć nigdy nie miał styczności z polityką, czy samym Ministerstwem Magii. Podczas wyborów zapytany: Kto był poprzednim ministrem? Oznajmił: Bardzo dobry czarodziej. Gdyż nie znał go z nazwiska. Webber był handlarz magicznymi stworzeniami między innymi w północnych Niemczech i wschodniej Norwegii.

BiografiaEdytuj

Urodził się w 1699 roku. Był uczniem Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1710-1717, gdzie trafił do Prominentclawu. Interesował się magicznymi stworzeniami. I dlatego po ukończeniu szkoły został magizoologiem. Podczas swoich badań wyjeżdżał do innych krajów między innymi do Niemczech i Norwegii. W 1728 roku zaczął transportować i sprzedawać magiczne stworzenia do dalszych krajów za ocean.

Jako Minister MagiiEdytuj

Pod koniec czerwca 1738 roku powrócił do kraju aby odpocząć i zrobić sobie urlop od pracy. Na początku lipca odszedł na emeryturę Canteriush Hellyar minister magii. Podczas rozmowy o tym ze znajomymi ci zaśmiali się, żeby on wystartował na ministra, ten bez zastanowienia złożył swoje podanie, mówiąc, że każdy może zostać ministrem. Podczas otwartych wyborów wśród czarodziei Webber został wybrany nowym ministrem aż pięćdziesięcioma ośmioma procentami przewagi od rywali. Zaskoczony wygraną zaczął panować światem czarodziei. Swoją kadencję poświęcił jedynie magicznym stworzeniom. Stworzył w 1739 roku nowy Departament Nadzoru Magicznych Stworzeń, który spodobał się równie tym urzędnikom z dziada pradziada. Sprowadzał i wywoził magiczne zwierzęta z kraju i do kraju. Zakazał w 1741 roku hodowli jednorożców, czy usuwania z lasów obalonych drzew, gdyż są one pożywieniem dla barkbitów. W 1742 roku wyeksmitował z kraju smoka Szwedzkiego Groźnego, gdyż przywędrował do Anglii ze Szwecji. Prawdopodobnie szukając pożywienia. Ten gatunek smoka jest nadzwyczaj agresywny, a ten osobnik był akurat jeszcze bardzo młody. Bojąc się o życie czarodziei zrobił wszystko aby smok wrócił do swoich. Ostatecznie smok opuścił kraj, a Webber nabawił się tylko kilku dość poważnych oparzeń, lecz wyszedł z tego. Odszedł ze stanowiska 30 września 1743 roku, a jego miejsce zajął Douglas Good-Flarn. Wbrew pozorom Webber był dobrym ministrem magii, dużo zrobił dla magicznych stworzeń. Po rezygnacji Webber zaczął dalej handlować zwierzętami. Zmarł na atak serca 26 maja 1770 roku, gdyż przestraszył go wampir.

Przypisy

Ministrowie Magii
12896353-ornamented-double-monogram-letters-mm