FANDOM

Reese Ranharn
Informacje biograficzne
Data urodzenia 21 grudzień 1009r.
Data śmierci 5 kwiecień 1079r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Zdolności magiczne
Różdżka Lipa, 14 cali, włos z ogona jednorożca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel astronomii (1028-1031)
Dyrektor Flamethrower'u (1031-1079)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Reese Ranharn (ur. 21 grudzień 1009r.; zm. 5 kwiecień 1079r.) - czarodziej czystej krwi. Nauczyciel astronomii w Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1028-1031. Dyrektor Flamethroweru od 1031 do 1079.

BiografiaEdytuj

Uczeń Flamethroweru w latach 1021-1028, gdzie został przydzielony do Rabbitsweetu. Od razu po ukończeniu szkoły zatrudnił się jako wykładowca astronomii w Flamethrower'że, jako dziewietnastoletni czarodziej miał duże powodzenie wśród młodych studentek. Dyrektorem Flamethrower'u został w 1031 roku mając zaledwie dwadzieścia dwa lata. Był pietwszym i ostatnim w całej historii dyrektorem w tak młodym wieku. Reesen był następcą Gendry'ego Oghmapha na tym stanowisku. Za czasów jego dyrektury dochodziło wielokrotnie do nepotyzmu, do tego był bardzo służalczy wobec innych czarodziejów. Nie potrafił podejmować samodzielnie decyzji. Zmarł w 1079 roku w gabinecie dyrektora z przyczyn naturalnych. Jego następcą został Beater Goss.

Po śmierci Reesea postanowiono, że nowy dyrektor będzie musiał mieć ukończone trzydzieści lat.

Dyrektor Flamethrower'u