FANDOM

Richard Sanbber
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 kwiecień 2023r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Zdolności magiczne
Różdżka Kasztanowiec, 10 cali, włos z ogona jednorożca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Pub Pod Oskubaną Sową - zmywacz
Dom Goldenhart
Przynależność Pub Pod Oskubaną Sową

Richard Sanbber (ur. 11 kwiecień 2023r.) - czarodziej czystej krwi. Jego rodzice zajmowali się zagranicznym biznesem z tamtejszymi czarodziejami.

BiografiaEdytuj

Richard pochodził z bogatej rodziny. Był zaniedbywany przez rodziców, choć nigdy niczego mu nie brakowało. Zazwyczaj gdy rodzice wyjeżdżali w sprawach biznesowych pozostawiali go pod opieka bardzo zaufanej opiekunki. Richard swoje jedenaste urodziny spędził tylko z opiekunka, rodzice nie mogli dotrzeć na czas. W Flamethrower'że trafił do Goldenhartu. Richard dormitorium dzielił z Michaelem Gallbadem i Heronem Ophald'em trójka chłopców bardzo się polubiła, choć Richard nie umiał im do końca zaufać. Już po drugim roku nie wrócił na wakacje do domu, na pisemna prośbę rodziców i z wypełnionym po brzegi woreczkiem złota, na wypadek gdyby dyrekcja szkoły nie zgodziła się aby ich syn został w szkole na czas wakacji.

Dalsze życieEdytuj

Po ukończonej edukacji wyprowadził się z rodzinnego domu i zamieszkał w jednym z pokoi Pubu pod Oskubaną Sową, choć po dwóch miesiącach musiał się wprowadzić, bo przestał płacić za wynajem. Jednak szybko wrócił pod dach gospody, zaczynając pracować na zmywaku.

WyglądEdytuj

Richard miał okrągła twarz z dużymi zielonymi oczami i czarnymi jak heban włosami, które lekko mu się kręciły.