FANDOM

Ritchie DeLaughter
Informacje biograficzne
Data urodzenia 8 listopad 1929r.
Data śmierci 11 sierpień 2033r. (103l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1929110888
Tytuł(y) Łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Attina DeLaughter (matka)
Isabel Bloom (żona)
Susan DeLaughter (córka)
Spencer DeLaughter (syn)
Marcy DeLaughter (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Orzech włoski, 11 cali, pióro feniksa, niezbyt giętka. Poręczna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność

Ritchie DeLaughter (ur. 8 listopad 1929r. - zm. 11 sierpień 2033r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Isabel Bloom. Ojciec Susan, Spencera i Marcy.

BiografiaEdytuj

Ritchie urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - DeLaughter. Był synem Attiny DeLaughter i jej chłopaka, który ją porzucił gdy dowiedział się o ciąży. W latach 1941-1948 uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Ritchie interesował się eliksirami i obroną przed czarną magią, a na trzecim roku wybrał na przedmiot dodatkowy zajęcia ze starożytnych run, opieki nad magicznymi stworzeniami oraz śmiertelnikoznawstwo.

Dalsze ŻycieEdytuj

21 lipca 1948 roku rozpoczął pracę w banku Overgrow na Aleji Wschodniej, zajmował się przede wszystkim wymianą waluty śmiertelników na pieniądze czarodziejów. Pracował tam przez rok, a następnie rozpoczął szkolenie na łowcę w Wyższej Szkoła Testów i Obrony. W 1951 roku zaczął spotykać się z Isabel Bloom. Został dyplomowanym Łowcą w 1953 roku i tego samego roku ożenił się z Isabel. Ritchie i Isabel w 1955 roku doczekali się pierwszego dziecka, córki Susan, w 1958 roku syna Spencera, a w 1960 roku drugiej córki Marcy.

Jako łowca był bardzo szacowany i skutecznie w maskowaniu się podczas śledztwa. Był również bardzo dobry w pojedynkowaniu się i miał dobre kontakt w całej społeczności czarodzieji, które pomagały mu w śledztwach. Odszedł od łowców na emeryturę w czerwcu 2014 roku. Lecz już po roku wrócił do ministerstwa, do Urzędu Poskramiania Ciemno Magicznych Zwierząt, lecz tam zajmował się pracą biurową. W 2017 roku dołączył jako jeden z pierwszych do Zgromadzenia "Korzeń", aby powstrzymać siły ciemności panoszące się po całym magicznym świecie. Zmarł z przyczyn niezależnych w sierpniu 2033 roku, mając 103 lata.