FANDOM

Robert Queen
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 styczeń 1980r.
Data śmierci 6 lipiec 2012r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Edmund Queen Jr (ojciec)
Diana McMiller (matka)
Thomas Queen (brat)
Gerta Queen (siostra)
Bradley Queen (brat)
Malcolm Queen (brat)
Alexandra Reed (bratowa)
William Queen (bratanek)
Silvia Queen (bratanica)
Lily Ball (bratowa)
Anetha Waddley (bratowa)
Hestia Queen (bratanica)
Edmund Queen Sr (dziadek)
Joanna Queen (babcia)
Emma Queen (ciotka)
Colin Birmingham (wuj)
Anna Birmingham (kuzynka)
Hanna Birmingham (kuzynka)
Sandra Mallych (nażyczona)
Robert Mallych (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Buk, 10.1/4 cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Queen
Ministerstwo Magii

Robert Queen (ur. 30 styczeń 1980r. - zm. 6 lipiec 2012r.) - czarodziej półkrwi. Łowca w Ministerstwie Magii. Łamacz kobiecych serc.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Robert urodził się pod koniec stycznia 1980 roku jako najmłodsze dziecko Edmunda Queena Jr i Diany McMiller, oraz młodszy brat Thomasa, Gerty, Bradleya i Malcolma. Był rozpuszczony przez rodziców i dziadków. 1 września 1991 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Interesował się obroną przed czarną magią i zaklęciami. Na trzecim roku wybrał tylko opiekę nad mahicznymi stworzeniami jako przedmiot dodatkowy. Zdał celująco SUMy, a podczas Owutemów najsłabiej wyszła mu astronomia. Przez siedem lat miał pięć dziewczyn, lecz z żadną nie czuł tego, czego uważał, że będzie czuł gdy kogoś naprawdę pokocha. Ukończył szkołę w 1998 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 2003 roku został łowcą w Ministerstwie Magii. Był utalentowany w łapaniu zbrodniarzy. Brał najtrudniejsze misje które im wyznaczono. Miał dużo znajomych, był bardzo lubiany w pracy. Na początku lipca 2012 Robert podczas pracy dla biura łowców został porwany przez Urków, zwolenników lorda Vanhensinga, aby zyskać informacje na temat ministerstwa. Torturowany nie chcąc nic powiedzieć. Został zamordowany przez samego Vanhensinga dnia 6 lipca, był torturowany i przesłuchiwany przez cztery dni. Ciało zostało podrzucone pod siedzibę ministerstwa. Przed śmiercią Robert oświadczył się czarownicy o imieniu Sandra, jego oświadczyny zostały przyjęte. Po jego śmierci okazało się, że dziewczyna była w ciąży i w 2013 roku na świat przyszedł chłopiec, któremu Sandra nadała imię po ojcu, czyli Robert.