FANDOM

Roderick Rothwell
Informacje biograficzne
Data urodzenia 12 marzec 1915r.
Data śmierci 9 maj 2013r. (98l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1915031284
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Alastair Rothwell (ojciec)
Burgundy Rachel Quileute (matka)
Ruby Rothwell (siostra)
Andrina DeLaughter (żona)
Julius Rothwell (syn)
Lucas Rothwell (syn)
Simon Rothwell (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Rothwell
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Roderick Rothwell (ur. 12 marzec 1915r. - zm. 9 maj 2013r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Andriny DeLaughter od lipca 1936 roku. Wraz z żoną miał trzech synów Juliusa, Lucasa i Simona.

BiografiaEdytuj

Roderick Rothwell urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi Rothwell. Był synem Alastaira Rothwella i Burgundy Rachel Quileute, oraz starszym bratem Ruby. W latach 1926-1933 uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału 1 września został przydzielony do Goldenhartu. Podczas nauki interesował się obroną przed czarną magią i zajęciami z zaklęć i uroków.

Dalsze ŻycieEdytuj

We wrześniu 1933 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Biurze Głównym Sieci Liffe, po roku zaczął spotykać się ze szkolną znajomą z roku Andriną, z którą ożenił się w 1936 roku. Para z biegiem lat doczekała się trzech synów. W 1948 roku Roderick przeniósł się do Urzędu Niewłaściwego Użycia Czarów, gdzie pracował do 1989 roku, po tym czasie odszedł na emeryturę. Zmarł w 2013 roku mając ukończone 98 lat.