FANDOM

Rose Campbell (zd. Quirmen)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 marzec 1987r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1987030371
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Taylor Birmingham (ojciec)
Penelopa Quirmen (matka)
Melody Birmingham (przyrodnia siostra)
Melany Birmingham (przyrodnia siostra)
Misty Birmingham (przyrodnia siostra)
Samuel Campbell II (mąż)
Penelopa Campbell (córka)
Jocelyn Campbell (córka)
Theodor Campbell III (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 11¼ cala, pióro feniksa, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Quirmen
Rodzina Birmingham
Rodzina Campbell

Rose Campbell (zd. Quirmen; ur. 3 marzec 1987r.) - czarownica półkrwi, jej matka była śmiertelniczką, a ojciec czarodziejem półkrwi.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Rose urodziła się na początku marca 1987 roku, wychowywala ją matka Penelopa. Po urodzeniu matka uciekła z Rose, była wtedy w szoku po porodowym, i do końca nie wiedziała co robi. Rose wychowywał a się na wsi u dziadków, rodziców matki. Wieś znajdowała się bardzo daleko od stolicy. Rodzina Quirmen była w wielkim szoku gdy dowiedziała się, że Rose jest czarownicą, bo nie wiedzieli, że ojcem Rose jest czarodziej. 1 września 1998 roku rozpoczęła edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Tak była uważana wśród przyjaciół jako obdarzona, gdyż jej matka to śmiertelniczka. Rose podczas nauki interesowala się zielarstwem i eliksirami. Pod koniec szóstego roku poznała bliżej kolegę z roku Samuela Campbella, który okazało się później od roku próbował zaprosić ją do kawiarni, lecz nie miał odwagi. Naukę ukończyła w czerwcu 2005 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Rose po ukończeniu szkoły zaczęła pomagać rodzinie w gospodarstwie. Jej dziadkowie produkowali wędliny i sery. Między czasie Rose była dość częstym gościem w Londynie, gdzie spotykała się z Samuelem. W 2006 roku oficjalnie stali się parą. 23 lipca 2007 roku stało się w jej rodzinie wielkie nieszczęście, matka Rose, Penelopa zginęła w wypadku samochowym, jej auto spadło z mostu. Po roku Rose dowiedziała się z listu matki, że jej ojciec mieszka w Londynie, lecz nie wie dokładnie gdzie, ale zna jego nazwisko i imię. Rose postanowiła odnaleźć go, i po kilku tygodniach odnalazła rodzinę Birmingham, i samego Taylora. Okazało się, że ma jeszcze trzy starsze siostry. W 2009 roku została poproszona przez ojca aby zamieszkała blisko niego. We wrześniu 2010 roku wyszła za mąż za Samuela. Po kilku latach doczekali się trójki dzieci: dwóch córek Penelopy i Jocelyn, oraz syna Theodora. Rodzina Birmingham zaakceptowała Rose i ostatecznie jej imię i rodzina która stworzyła została umieszczona na rodzinnym drzewie genealogicznym.