Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement

Rose Campbell (zd. Quirmen; ur. 3 marzec 1987r.) - czarownica półkrwi, jej matka była śmiertelniczką, a ojciec czarodziejem półkrwi.

Biografia[]

Wczesne Życie[]

Rose urodziła się na początku marca 1987 roku, wychowywala ją matka Penelopa. Po urodzeniu matka uciekła z Rose, była wtedy w szoku po porodowym, i do końca nie wiedziała co robi. Rose wychowywał a się na wsi u dziadków, rodziców matki. Wieś znajdowała się bardzo daleko od stolicy. Rodzina Quirmen była w wielkim szoku gdy dowiedziała się, że Rose jest czarownicą, bo nie wiedzieli, że ojcem Rose jest czarodziej. 1 września 1998 roku rozpoczęła edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Tak była uważana wśród przyjaciół jako obdarzona, gdyż jej matka to śmiertelniczka. Rose podczas nauki interesowala się zielarstwem i eliksirami. Pod koniec szóstego roku poznała bliżej kolegę z roku Samuela Campbella, który okazało się później od roku próbował zaprosić ją do kawiarni, lecz nie miał odwagi. Naukę ukończyła w czerwcu 2005 roku.

Dalsze Życie[]

Rose po ukończeniu szkoły zaczęła pomagać rodzinie w gospodarstwie. Jej dziadkowie produkowali wędliny i sery. Między czasie Rose była dość częstym gościem w Londynie, gdzie spotykała się z Samuelem. W 2006 roku oficjalnie stali się parą. 23 lipca 2007 roku stało się w jej rodzinie wielkie nieszczęście, matka Rose, Penelopa zginęła w wypadku samochowym, jej auto spadło z mostu. Po roku Rose dowiedziała się z listu matki, że jej ojciec mieszka w Londynie, lecz nie wie dokładnie gdzie, ale zna jego nazwisko i imię. Rose postanowiła odnaleźć go, i po kilku tygodniach odnalazła rodzinę Birmingham, i samego Taylora. Okazało się, że ma jeszcze trzy starsze siostry. W 2009 roku została poproszona przez ojca aby zamieszkała blisko niego. We wrześniu 2010 roku wyszła za mąż za Samuela. Po kilku latach doczekali się trójki dzieci: dwóch córek Penelopy i Jocelyn, oraz syna Theodora. Rodzina Birmingham zaakceptowała Rose i ostatecznie jej imię i rodzina która stworzyła została umieszczona na rodzinnym drzewie genealogicznym.

Advertisement