FANDOM

Roselyn Montez I (zd. Sewen)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1 luty 1934r.
Data śmierci 27 sierpień 2018r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) znachor
właścicielka i założycielka Przychodni Magicznej: Hope
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Fabian Montez (mąż)
Lucy Montez (córka)
Victor Dineo Montez (syn)
Roselyn Montez II (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Orzech włoski, 14 cali, włos z ogona jednorożca, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Właścicielka i założycielka Przychodni Magicznej: Hope
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Roselyn Montez I (zd. Sewen; ur. 1 luty 1934r. - zm. 27 sierpień 2018r.) - czarownica czystej krwi, założycielka własnej przychodni magicznej w piwnicy szpitalu śmiertelników.

BiografiaEdytuj

Roselyn Sewen urodziła się w czarodziejskiej rodzinie, która należała do tych ludzi którzy pomagali wszystkich od okola bez wyjątku, nie patrzyli jak wygląda czy jest stary czy młody, czy chory czy zdrowy. Roselyn w Flamethrower'że trafiła do Goldenhartu. W szkole kształciła się aby zostać w przyszłości znachorem. Po ukończeniu edukacji postanowiła otworzyć własną klinikę w której pomagała będzie zwykłym czarodzieja biednym i bezdomnym. Przychodnia Magiczna: Hope otworzyła w 1968 roku, praca ta sprawiała jej dużą radości.

RodzinaEdytuj

W 1952 roku wyszła za mąż za Fabiana Monteza, którego poznała w Flamethrower'że gdy była na piątym roku, Fabian na samym początku nie zwracał na nią szczególnej uwagi, lecz ostatecznie para związała się. Roselyn urodziła mężowi trojkę dzieci: Lucy (4 lipiec 1958r.), Victora Dineo (18 maj 1960r.) i Roselyn II (5 styczeń 1964r.).

ŚmierćEdytuj

Roselyn zmarła w wieku 84 lat z przyczyn naturalnych w ostatnich chwilach życia przebywała z nią cala rodzina. Zmarła w ramionach swojej najmłodszej córki.