FANDOM

Rufus Carlyle
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 marzec 1974r.
Data śmierci 28 marzec 2013r. (38l.)
Status krwi czysta
Tytuł(y) Urk
Szpieg
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Randel Carlyle (ojciec)
Maphalda Carlyle (matka)
Phangel Carlyle (brat)
Genewia Carlyle (siostra)
Barnabetta Carlyle (siostra)
Celestyna Pitt (żona)
Clemens Carlyle (syn)
Cole Carlyle (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 12.3/4 cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii Departament Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Carlyle
Ministerstwo Magii
Urkowie

Rufus Carlyle (ur. 30 marzec 1974r. - zm. 28 marzec 2013r.) - czarodziej czystej krwi. Najbardziej szanowany w świecie czarodziei z całej rodziny Carlyle. Jeden z pierwszych urkow Lorda Vanhensinga.

Biografia Edytuj

Rufus Carlyle przyszedł na świat w 1974 roku pod koniec marca, syn Randela Carlyle i Maphaldy Harrond. Rufus miał trójkę rodzeństwa, brata Phangela i dwie siostry Genewię i Barnabettę. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1985-1992, gdzie trafił do Spectrumtire. Był na jednym roku z Thom'em Blake, który później stał się najpotężniejszym czarnoksiężnikiem na świecie. Rudolf był jednym z nieoficjalnych urków, oraz osoba, z którą Blake najbardziej się liczył. Po ukończeniu edukacji zatrudnił się w Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów. Aby tam szpiegować dla Vanhensinga. W 1996 roku ożenił się z Celestyną Pitt która urodziła mu dwóch synów Clemensa i Cole. W 2008 roku był kandydatem na Ministera Magii, chcąc tym bardziej pomoc Vanhensingowi, lecz nie został wybrany. Został zabuty przez łowców w 2013 roku.