FANDOM

Ruth Warren (zd. Edgerton)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 marzec 1719r.
Data śmierci 11 maj 1815r. (96l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1719030674
Tytuł(y) Prefekt
Podawacz
Redaktor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Albert Warren (mąż)
Lionel Warren (syn)
Isaac Warren (syn)
Cyrus Warren (teść)
Arletta Weer (teściowa)
Annette Warren (szwagierka)
Louisa Aria Warren (szwagierka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Magazyn Czar (1740-1745)
Irlandzkie Ministerstwo Magii Departament Transportu Magicznego (1745-1789)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Edgerton
Rodzina Warren
Magazyn Czar
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Ruth Warren (zd. Edgerton; ur. 6 marzec 1719r. - zm. 11 maj 1815r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Alberta Warrena, oraz matka Lionela i Isaaca. Była przeuroczą kobietą, o dobrym sercu. Bardzo kochała swoją rodzinę.

BiografiaEdytuj

Ruth urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, która szczyciła się dużą ilością członków, którzy byli związani z chitchdey'em. Przez swoje dzieciństwo bardzo często chodziła z całą rodziną na mecze. Uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1730-1737, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Rabbitsweetu. Na piątym roku została prefektem swojego domu, a od szóstego roku zasiliła swój dom w chitchdeyu, gdzie była podawaczem.

Dalsze ŻycieEdytuj

Od razu po ukończeniu szkoły wyszła za mąż za swojego szkolnego chłopaka Albertem Warrenem, z którym w maju następnego roku doczekała się pierwszego dziecka, syna Lionela. Ruth w 1740 roku rozpoczęła pracę w Magazyn Czar jako redaktor w dziale sportowym. Jej najważniejszym zadaniem było chodzić na mecze i opisywać całe spotkanie, oraz to jak zachowywali się kibice. W 1741 roku urodziła kolejne dziecko, kolejnego syna Isaaca. Zrezygnowała z pracy w magazynie po pięciu latach, a następnie rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Transportu Magicznego, w tym departamencie przepracowała do 1789 roku, gdyż przeszła na emeryturę. Zmarła z przyczyn naturalnych w maju 1815 roku, mając 96 lat.