FANDOM

Sany Karowicz z d. Moody - ur. 15.03.1971, uczennica Flamethroweru w latach 1978-1985, przydzielona do Goldenheartu, absolwentka Czarodziejskiej Szkoły Kolejowej (1985-1992), córka Alaina i Jean Moody, żona Paula Karowicza, z którym ma 3 dzieci, maszynistka InspiroDream od 1999.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Sandy Moody urodziła się 15.03.1971, jako drugie dziecko Alaina i Jean Moody. Dzieciństwo spędzała na ogół bawiąc się z dziećmi na dworzu. W 1978 dostała, list z Flamethroweru, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Była niezwykle pilną i utalentowaną uczennicą, otrzymując najwyższe oceny ze wszystkich przedmiotów na egzaminach na 5 i 7 roku.

Czarodziejska Szkoła Kolejowa i praktykiEdytuj

W 1985 postanowiła rozpocząć kolejny etap w swojej edukacji i wybrała Czarodziejskie Technikum Kolejowe, gdzie przez 7 lat uczyła się o rodzajach pociągów magicznych, ich konserwacji, eksploatacji itd. W 1992 uzyskała z wyróżnieniem dyplom najlepszej uczennicy Technikum, co pozwoliło jej na rozpoczęcie praktyk na Czarodziejskiej Kolei w 1992. W latach 1992-1994 była pomocnikiem ustawiacza pociągów, a w 1994 została asystentką maszynisty.

Praca na kolei (od 1995)Edytuj

W 1995 po skończeniu praktyk została maszynistką, na początku obsługując krótkie trasy. W 1999 po trzyletniej praktyce została przydzielona do prowadzenia InspiroDream - pociągu obsługującego trasę Flamethrower <-> Londyn w dniu 01.09 i ostatnim dniu czerwca, oraz poza sezonem obsługujący wszystkie ważniejsze trasy.

Życie prywatneEdytuj

Sany urodziła się 15.03.1971, miała młodszą siostrę Aleks. W 1996 zapoznała swego męża Paula Karowicza, z którym w 1999 wzięła ślub i ma trójkę dzieci: Natalę (ur.2004), Briana (2008) i Stephanie (ur. 2011).

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Sany jest osobą średniego wzrostu, o jasnozielonych oczach, spod których wyziera inteligencja i ciepło. Posiada długie czarne włosy, które z tyłu elegancko upina w kok.