FANDOM

Simon Rothwell
Informacje biograficzne
Data urodzenia 23 wrzesień 1942r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1942092361
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Roderick Rothwell (ojciec)
Andrina DeLaughter (matka)
Julius Rothwell (brat)
Lucas Rothwell (brat)
April Press (żona)
Burgundy Rothwell (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Rothwell
Irlandzkie Ministerstwo Magii
Magazyn Czar

Simon Rothwell (ur. 23 wrzesień 1942r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Rothwell. Od 1970 roku mąż April Press, oraz ojciec Burgundy.

BiografiaEdytuj

Simon był trzecim i najmłodszym z trzech synów Rodericka Rothwella i Andriny DeLaughter, oraz bratem Juliusa i Lucasa. 1 września 1954 roku rozpoczął magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Simon interesował się przede wszystkim historią magii i astronomią. Naukę w Flamethrowerze ukończył w czerwcu 1961 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Simon po ukończeniu szkoły rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Zarządzie Łagodzenia Śmiertelników. W 1964 roku został ojcem chrzestnym pierwszego dziecka Lucasa Denise. W 1970 roku ożenił się z April Press, która była trzy lata młodsza od niego i pochodziła z rodziny śmiertelników, była obdarzoną. W sierpniu 1974 roku na świat przyszło ich jedyne dziecko, córka Burgundy, która odziedziczyła swoje imię po babce Simona. W 1977 roku zwolnił się z pracy w ministerstwie i rozpoczął karierę jako redaktor w magazynie Czar.