FANDOM

Solidariush Langenstter
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 lipiec 1898r.
Data śmierci 11 styczeń 1987r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) Wytwórca Różdżek
Minister Magii
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo
Rodzina
Rodzina Thor Langenstter (dziadek)
Lorent Langenstter (ojciec)
Guliver Langenstter (syn)
Burgundia Langenstter (wnuczka)
Zdolności magiczne
Różdżka Klon, 13¼ cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Langenstter
Ministerstwo Magii

Solidariush Langenstter (ur. 3 lipiec 1898r. zm. 11 styczeń 1987r.) - czarodziej czystej krwi, producent wyjątkowo dobrych różdżek na ulicy Północnej. Minister Magii od 13 październik 1933r. do 6 czerwiec 1936r. Solidariush był pierwszym ministrem w całych dziejach swojej rodziny, czym zapisał się wielką sławą i dumą w historii rodziny Langenstterów.

BiografiaEdytuj

Solidariush urodził się w rodzinie czystej krwi czarodziei zajmującej się od pokoleń produkcją różdżek. Do Flamethrower'u trafił w 1909 roku, gdzie został przydzielony do Rabbitsweetu. Po ukończeniu szkoły przejął fach różdżkarski po swoim dziadku, gdyż jego ojciec zginął dzień po jego narodzinach. Został Ministrem Magii 13 październik 1933 roku, gdyż chciał spróbować czegoś innego. Międzyczasie ożenił się z czarownicą czystej krwi i tego samego roku (1936) co i zrezygnował z urzędu urodził mu się syn Guliver. Jego następcą jako minister został Augustine Phyn. Solidariush nadal zajmował się produkcją różdżek ucząc fachu syna. Lubił ozdoby i wymyślne rączki w swoich różdżkach, co podobało się klientom.

Przypisy

Ministrowie Magii
12896353-ornamented-double-monogram-letters-mm