FANDOM

Sophia Montgomery (zd. Quileute)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 grudzień 2005r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2005121898
Tytuł(y) Urk
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Lysner Quileute (ojciec)
Androma Cereus (matka)
Feel Quileute (brat)
Felix Quileute (brat)
Stephan Montgomery (mąż)
Zdolności magiczne
Różdżka Topola, 12 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Bogin duch swojego brata Feel'a
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Montgomery
Rodzina Quileute
Urkowie

Sophia Margot Montgomery (zd. Quileute; ur. 18 grudzień 2005r.) - czarownica półkrwi, choć urkom wmawiała, że jej matka miała ją z innym czarodziejem czystej krwi.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Sophia urodziła się 18 grudnia 2005 roku jako najmłodsze dziecko Lysnera Quileute i Andromy Cereus, młodsza siostra Felix'a i Feel. Po tym jak Felix'em ożenił się z czarownicą urodzoną w rodzinie śmiertelników Prudence Dickens przestała ukrzymywać z nim kontakt, choć najbardziej ze swoich dwóch braci lubiła i szanowała Felixa. Do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower uczęszczała w latach 2017-2024, i została przydzielona do Spectrumtire tak jak pradziadek Aron i jego ojciec Piran, gdzie związała się z grupą Sabegonów, z której prawie wszyscy zostali urkami.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 2027 roku wyszła za mąż za czarodzieja czystej krwi Stephana Montgomery, ponieważ był on z bardzo bogatej rodziny, a do tego był bardzo przystojny. Tego samego roku dołączyła do zwolenników Lorda Vanhensinga. Była jedną z najbardziej oddanych zwolenników Vanhensinga, ale i jedną z najgroźniejszych i najbardziej sadystycznych.

14 kwietnia 2032 roku zamordowała swojego najstarszego brata Feel'a, i od tej pory jej bogin przedstawiał się jej jego jego ducha. Została w 2035 roku złapana i zesłana do więzienia dla czarodziejów Dearktiness.